Isnin, 15 Oktober 2012

Alumni UNISEL 2012

 

Assalamualaikum..

 

DSC_8178

 

Alhamdulillah syukur Ya Allah !! Syukur yang teramat sangat sangat!! Segala puji bagi Allah SWT yang mengizinkan segala yang manis berlaku ke atas ku. Segala syukur aku panjatkan kepada Yang Maha Pemurah lagi Maha Menyayangi atas segala rezeki yang dilimpahkan kepada aku hambaMU yang hina dina ini…

 

Segalanya sudah selamat berlangsung. Majlis konvokesyen UNISEL Sidang ke-7. Sesi konvokesyen aku berlangsung pada 14 Oktober 2012, 2.00 petang. Di sebalik segala ujian yang Allah turunkan, terselit kemanisan yang teramat sangat, yang sungguh aku hargai.

 

Setelah 3 tahun diploma, akhirnya majlis konvokesyen berlangsung dan mak dan abah dapat menyaksikan aku melangkah naik ke pentas gah itu. Walaupun ia berlangsung seketika cuma, namun aku harap mak dan abah bangga dengan aku, inshaAllah :”)

 

Terima kasih kepada ALLAH.. Kepada mak abah.. kepada saudara mara, para pensyarah, sahabat handai dan setiap individu yang telah membantu dan menyumbang sama ada secara langsung atau tidak langsung dalam perjalanan aku menghabiskan diploma di UNIVERSITI SELANGOR.

 

Dan semoga perjalanan aku menyambung degree di universiti baru dapat aku jalani dengan baik dan penuh kemanisan hidup seorang student. InshaAllah…

 

 

-NisaKay-


47 ulasan:

  1. tahniah nisa kay :D
    GOODLUCK for your future :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah tahniah buat awak Nisa! I'm happy for you sis. Semoga terus berjaya di peringkat degree :)

    BalasPadam
  3. congrats nisa!!cantek sangat pic konvo tuh..hehe..and btw good luck jugak in your degree..belajar rajin2..ehehe.. ;))

    BalasPadam
  4. Tahniah...prnh jumpe kat convex usm...;)

    BalasPadam
  5. tahniah nisa..=)=)...

    fighting2 study for degreee...=)=)

    BalasPadam
  6. congratz nisa! now, gud luk for ur degree

    BalasPadam
  7. aww,mesti emotional gila kan waktu ni...

    it's official now,haha,tahniah Nisa! :)

    BalasPadam
  8. Insya-Allah..semoge bjaya dear :)

    BalasPadam
  9. tahniah.. demam konvo skrg nie.. :)

    BalasPadam
  10. tahniah nisa! ( saya pon student unisel dulu ) :-)

    BalasPadam
  11. congrate nisa!!!!!

    BalasPadam
  12. congrats!!
    diploma ape?
    diploma xmencabar lagi.
    tggu degree nnt.
    apa2 all da best in life! =D

    BalasPadam
  13. tahniah kak nisa. :')
    cantik sgt kak nisa.

    BalasPadam
  14. congrate Nisa .. btw awk UNISEL kat mne ye ?

    BalasPadam
  15. Tahniah Nisa. May allah s.w.t bless u always. Have a great day. :)

    BalasPadam
  16. Tahniah nisa..
    semoga perjuangan menuntu ilmu tidak terhenti.. keep it up girl..

    BalasPadam
  17. congrats we. maaf. tak dapat singgah hari tue. T.T

    BalasPadam
  18. thniah k.nisa, abg sye knvo esk! hehe.

    BalasPadam
  19. ala, nisa waniey ade time konvo ni. kalau tak boleh jumpa dah, tapi waniey sesi pagi2 bute tu. rugi betol tak stay lame2 kalau tak dpat jumpa nisakay :)btw congratsss :)

    BalasPadam
  20. tahniah nisa kay,,sambung degree@kerja dah?hehee kepochi nk tau

    BalasPadam
  21. awak cute juga... btw tahniah dgn blog yg amat popular...

    - shamz, from theothersclan.blogspot.com

    BalasPadam
  22. tahniah...cha pown unisel gak....hehehe..tpi x pnah nmpak pown....
    hehehe..mcm unisel tu kechik jer kan....

    BalasPadam
  23. congrats.. pasni perjuangan amik degree plak ;)

    BalasPadam
  24. Tahniah Nisa.. wahh.. nmpk mempesona pla pic tu.. i loike it =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay