Isnin, 8 Oktober 2012

Kain cotton cun melecun dari CLASSY COTTON !!

 

Assalamualaikum semua…

 

Dalam pada aku sedang menghuru-harakan diri menyiapkan assignment yang berlambak-lambak, persiapan untuk majlis konvokesyen di UNISEL tak lama lagi, aku jugak tengah memikirkan tentang baju kurung baru untuk raya haji akan datang ni..

 

Well, kalau korang tak nak beli baju baru sebab dah banyak baju kurung, tu terpulang kat korang laa.. As for me, aku memang takde sangat baju kurung dalam almari aku. Kalau aku beli kain and buat baju kurung, bukan boleh pakai untuk raya haji semata-mata, tapi boleh jugak dibuat pakai pergi kelas ye dak??

 

cotton1

Bagi yang menyukai kain cotton, atau korang yang takde idea lagi nak buat baju kurung apa, meh sini mari rapat mari dekat kita usha kain cotton yang cantik-cantik dari CLASSY COTTON !!! Haaa kain cotton merupakan antara pilihan ramai sebab kain cotton ada corak-corak yang cantik, berkualiti dan look vintage gituuu…

 

cotton2

Ehemm ehemmm ni lah kain cotton yang akan aku pakai untuk raya haji nanti.. InshaAllah, kalau sempat siap akan ku pakai lah kan. Kalau tak, aku boleh buat pakai untuk pergi kelas nanti. Hikhik… motif floral vintage menjadi pilihan kalbu sebab aku takde lagi baju kurung cotton yang ade corak bunga-bunga camni. Yang penting.. PINKKK!!!

 

 

cotton1-tile

Haaa ini adalah antara kain-kain cotton terbaru yang ade di CLASSY COTTON ! Cantik-cantik sebab banyak warna yang menyerlah, menarik dan motif yang unik dan tersendiri! Wahhh meh la beli kain cotton niiii… konfem menyerlah dan gempak habis !

 

 

cotton4-tile

Kebanyakan kain cotton yang dijual di facebook CLASSY COTTON terdiri daripada English Cotton yang berkualiti tinggi. Ada juga pilihan Japanese Cotton.. Haa itu korang kena tengok sendiri kat page CLASSY COTTON  okayy??

 

Banyak betul pilihan yang cantik-cantikkk. Korang hanya perlu like page CLASSY COTTON dan usha lah sampai anda jumpa kain cotton yang anda berkenan yee… Haa pada yang nak buat baju raya haji tu cepat-cepat lah beli, boleh hantar cepat kat tukang jahit. Kang lambat-lambat kang, ada yang tak berbaju baru? Haaa tak dapek den nak nolong… HikhiK..

 

Facebook page :CLASSY COTTON

 

 

Happy shopping! XOXO.


15 ulasan:

  1. suka jugak baju kurung cotton...kain mcm best...nnt nk terjah

    BalasPadam
  2. cantik lah cotton dia...pergi ushar skrg... =)

    BalasPadam
  3. homaiii. cantik sangat kain semua tuh. suka suka. sgt menarik dan buat saya tertarik okayyyy.

    BalasPadam
  4. Samaaaa ! Kita pun suka kain cotton jugakk. :)

    BalasPadam
  5. serius cantik. dah berkenan sangat ni. terima kasih kongsikan :)

    BalasPadam
  6. Cantik2! Suka yang kat atas skali tu.. Pink polkadot.. =)

    BalasPadam
  7. Mmg cantik... eh, rasa nak tukar mood la plak... hehehe

    BalasPadam
  8. wah cantik2..harga pun ok...thanks dear..nak cuci mata kat sana jap

    BalasPadam
  9. nice! thanks for the info kak nisa. lepas dapat elaun boleh la membeli muahaha

    BalasPadam
  10. cantek lah yg nisa punye..nk jgk blh ^^

    BalasPadam
  11. Dah lama tak pakai baju cotton ni dan dah lama tak beli...huhuu

    Bila tengok ni rasa tergoda pulak :D

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay