Isnin, 26 November 2012

Sambutan kejayaan Yana Samsudin dan ulangtahun YSF yang kedua

 

Assalamualaikum..

 

Ambuiii dah lama betol aku peram entry ni. Kalau entry ni umpama buah, dah jadi jeruk dah haa aku duk simpan lama-lama. Hohooo.. al-maklumlah busy busy busy dan banyak entry lain yang aku dahulukan, so entry mengenai events ni aku tangguhkan kejap.

 

Well, seperti pembaca setia semua tahu, sejak aku sambung belajar nun jauh di pulau ni, aku tidak lagi berpeluang join events. Walaupun ada pihak-pihak yang sangat baik tetap menghantar emel jemputan pada aku, tapi dek kerana jarak yang memisahkan, maka tak dapatlah aku join. Ewahhh !

 

4 (1)

Jadi pada cuti pertengahan semester seminggu yang lepas aku berpeluang menyertai acara yang sangat sangat sangat best iaitu sambutan ulang tahun kedua kelab peminat Yana Samsudin iaitu YANA SUPER FRIENDS (YSF). Majlis tu jugak diadakan sempena kejayaan Yana Samsudin merangkul anugerah Heroin Terhebat masa Anugerah Blockbuster yang diadakan baru-baru ni…

 

P1019336

Majlis makan-makan ni diadakan di restoran Nando’s Taipan USJ. Memandangkan ruang adalah terhad, jadi tak semua ahli YSF dapat join. Jadi diharap agar ahli-ahli YSF yang lain tidak berkecil hati ya.. inshaAllah akan ada peluang lain untuk join events dengan YSF dan Yana Samsudin :)

 

 

cats

Thank you so much Nando’s Taipan USJ sebab YSF serta jemputan khas semua dijamu dengan resipi terbaru iaitu Democracy Platter! Nyum Nyum Nyum~ Sedapppp sangat! Ayamnye banyak. Yana siap datang hidang ayam kat meja kami tau! Lupa nak snap gambar. Hahahaa…

 

 

IMG_0912

Sorry gambar kurang berkualiti.. al-maklumlah ambil cuma guna iPod aku aje… Huhuu.. persembahan oleh Ahmad Syazli…

 

P1019351

YSF semua ternganga tengok sedutan aktiviti-aktiviti YSF sebelum ni. Turut ditayangkan sedutan atau trailer drama dan filem lakonan Yana Samsudin. Herherherr…

 

 

P1019400

Haaa yang baju kuning tudung kuning tu aku lerrr… Hahh aku nak buat ape lak tuh? Menyibuk betul aku. Herrr~

 

P1019468

Hahhh ape lagi aku buat tuhh? Aku menyanyi ke? Rapping ke? Bersajak kemerdekaan ke?? Haa kalau nak tahu sila tengok video nye DI SINI yeee :p

 

P1019403

Kek sambutan ulangtahun YSF dan sambutan kejayaan Kak Yong kesayangan :D

 

P1019447

Kak yong Yana Samsudin bergambar dengan Mejar K David Teo dan isterinya Madam Jane. Di belakangnya pengarah filem dan pelakon-pelakon di bawah MiG.

 

IMG_0924

Ohh ye ini sepupu aku, Pali. First time evahhhh aku bawak sedara aku join aktiviti ! Hahaha patutnye aku nak pergi event ni dengan sorang kawan. Kawan tu tak jadi la pulak. So aku hangkut sepupu aku. Hahaha…

 

IMG_0925

With Azhar of MiG.

 

IMG_0922

With Ned ku sayang muahhxxx !

 

IMG_0938

With Razali Razak, presiden YSF yang kacak sekali. HAHAHA…

 

IMG_0935

Siapa yang mengikuti siri Bini-Bini Perkasa mesti kenal Man Unta ni. Hahahahaa… With Fadzil Zahari.. Jangan lupa follow instagram abang hensem ni @fadzilzahari hehe~

 

P1019435

With MELAKA BOY ! Follow instagram beliau @melakaboy !

 

P1019476

Tuuuu diaaa Epy Kodiang !! Hahahaa jangan lupa saksikan lakonan beliau dalam filem Budak Pailang dan juga filem Ajiboy okayh??? Follow jugak instagram beliau @epykodiang hehee~

 

P1019339

Tak lupa gambar with Kak Long Arymas yang datang long way from Kota Singa, SINGAPURA ! Rindunyeee kak longgg. Heee..Thanks kat YSF sebab menemukan kami dalam event ni..

 

cats2

Okay basically ni gaya tudung aku hari tu… Aku saje buat bulat kat depan muka sebab aku dapat inspirasi dari hijabster indonesia. So aku nak try sama ada gaya tudung bawal bulat sesuai ke tak dengan muka aku. Err aku rasa okay aje. HAHAA… oh ye mekap pun sendirian berhad. Hohoo..

 

IMG_0916

TAK LUPAAA… GAMBAR DENGANNN Yana Samsudin  !!! Muahhxxx !! Tahniah kak yong ! We YSF will alwaysss love youuu !!! And we will definitely support you !! And kepada sesiapa yang baca ni, jangan lupa beli surat khabar Berita Harian banyak-banyak and undi Yana Samsudin untuk ABPBH tauuuu !!!

 

 

MACAM MANA NAK JOIN YANA SUPER FRIENDS ???

Haaa aku banyak kali dapat soalan ni… Kalau nak join YSF korang perlu buat ni :

FOLLOW TWITTER YANA SUPER FRIENDS : @YanaSuperFriend

Lepas tu letak hashtag #YanaSuperFriend & #DuniaYana kat bio korang okay? Lepas tu just keep update dengan twitter YSF untuk sebarang update dengan segala aktiviti mengenai YSF ye? Lepas tu jangan lupa sokong Yana dengan Like fanpage Yana Samsudin : KLIK SINI dan Follow twitter Yana Samsudin KLIK SINI YE :)

 

OH YEEE ! Jangan lupa saksikan filem Yana yang seterusnya iaitu STRABERI CINTA. Lakonan bersama Pierre Andre dan Diana Amir.

 

 

 

 

~xoxo NK~


11 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay