Selasa, 4 Disember 2012

Logo mana pilihan kalbu??

 

Assalamualaikum…

 

Well… setelah online shop aku bergerak secara perlahan selama ini… akhirnya aku membuat keputusan untuk memberi satu anjakan paradigma kepada perniagaan aku ni… Aku telah buat keputusan untuk menjadi vendor di butik SINCERELY BY US SHAWLS yang akan dibuka inshaAllah pada Januari 2013 woot woot !

 

Well… basically apa yang akan aku jual ialah blaus, peplum and tops. Semua stock ni akan aku letak kat butik SINCERELY BY US SHAWLS sahaja tau! Takde update kat facebook atau instagram tau! Memandangkan aku ni sangat busy sebagai seorang student, maka aku takde masa nak mengurus stok. Jadi siapa nak dapatkan baju-baju ready stock online shop aku FSYN by NK, sila ramai-ramai serbu butik SINCERELY BY US SHAWLS Januari ini di Seksyen 7 Shah Alam tau!

 

Mintak tolong korang undi logo baru untuk FSYN by NK bolehhh??? Hee banyak design yang abang aku buat, sampai aku tak tahu nak pilih yang manaaa. hehhee… mohon semua undi kat sidebar ye!

 

TOLONG SAYA BUAT KEPUTUSAN!
Undi logo yang anda suka kat sidebar blog aku ni ya!

cats

 

TOLONG SAYA BUAT KEPUTUSAN!
Undi logo yang anda suka kat sidebar blog aku ni ya!

 

 

By the way… untuk pengetahuan semua… semua barang ready stock yang saya jual akan saya letak di butik SINCERELY BY US SHAWLS yang akan di buka di Seksyen 7 Shah Alam tak lama lagi okayh! Nanti aku akan update mengenainya pada masa akan datang ya!

 

So buat masa ni kat facebook dan instagram FSYN by NK memang aku jual barangan pre-order. Ini bermakna, order, bayar dan barang akan sampai 2 hingga 3 minggu dari negara pengeluar okay? Ada juga pre-order item yang ready stock.. Depends la kan…

 

FSYN by NK

Facebook page : https://www.facebook.com/FSYNbyNK

Instagram : @fsyn_my

~Nisa Kay~


38 ulasan:

  1. hai...assalamualaikum...
    dtg berenang-renang disini...

    erm...logo kat atas tu semua cantik-cantik..

    yang berkenan dihati saya no.1,2,5 dan 9...simple tapi menarik...

    BalasPadam
  2. FIRST! No 4 ngan no 12. Yang lain tu susah bukan apa kalau nanti nak print logo kat tshirt diorang susah nak buat corak halus-halus. keep it simple

    BalasPadam
  3. nieza undi no 6.. sebab nampak glamour ^^

    BalasPadam
  4. no 4 paling cun. simple yet exclusive :-)

    BalasPadam
  5. 2 or 3, 4 dan 12.. yg lain nampak crowded sngat kott. hehehe. 4 simple tapi nampak awesome!

    BalasPadam
  6. sy da vote no 9....no 9 mmg hot okey, rmai yg vote no 9 ...hehhehe

    BalasPadam
  7. sy da vote no 9... :) no 9 mmg hot okeyyy rami yg vote no 9....hehhehh

    BalasPadam
  8. Number 4 kot. lebih nampak komersial :)

    BalasPadam
  9. tak nmpk pun si nisa ni ckp nk jual t-shirt.. haha

    BalasPadam
  10. seriously NUMBER 4 Nisa.. Or I'll kill you.. hahahaha..! Just kidding.. :D

    BalasPadam
  11. hey NK. nice logo. ziqa prefer nombor 4. simple and nice. tak crowded sgt. :)

    BalasPadam
  12. no 4 and 3 . sebab simple je :D

    BalasPadam
  13. wahh,,nice logo..Qaisy lg prefer no 6 or 9..lg npk simple but xclusive^^,

    BalasPadam
  14. No 1,.
    Unik..nmpk seni dan tulisan like chinese...:-)

    BalasPadam
  15. no.9 ... tak terlalu crowded n tk terlalu simple. Balance,Nampak kreatif!

    BalasPadam
  16. no 4 confirm akan menjadi pemenang, sebb apa? sbb sekali nampak mata akan terfokus pada no 4 sbb simple, bulat dan tulisan yang tegas. Plus no 4 tu majoriti dah ramai orang nampak tu yang orang akan confirm undi no 4 :)

    BalasPadam
  17. NISA... yang no 3, 6 & 12 tu cantik... :)

    BalasPadam
  18. KAK NISA BUAT LOGO GUNA SOFTWR AP?

    BalasPadam
  19. woww okey 12 because i think suits dgn kak nisa nampak pinky n fashionable by the logo :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay