Jumaat, 7 Disember 2012

TAHNIAH KEPADA PARA PEMENANG !!

 

Assalamualaikum semua..

 

Just a short entry this time… Ingat lagi tak aku duk promote giveaway yang julung-julung kali di abang aku adakan? Alaa… kalau tak ingat sila rujuk ENTRY INI…. Kepada mereka yang join GA ini, pemenang dah pun along aku umumkan..

 

meuz

 

Haa ramai-ramai terjah blog GULAI TEMPOYAK IKAN PATIN okeh??? Mana tahu rezeki korang ke kali ni?? Apa-apa pun aku ucapkan tahniah kepada mereka yang telah menang… Kepada yang tak menang jangan kecewa, jangan mengamuk tak ketentuan hala okay.. Mungkin belum rezeki korang…

 

Nantikan giveaway aku hujung bulan 12 pulak ye.. InshaAllah akan ada hadiah untuk lelaki dan wanita. Baru adil gituu…. Tapi exact date aku tak dapat nak janji lah okay? Sebab tengah busy ni, dah sampai pun penghujung semester 1 sebagai degree student! Hehehe..

 

And terima kasih tak terhingga kepada semua sponsor yang sudi menaja hadiah-hadiah untuk GA pertama along aku ni.. Dan terima kasih kepada semua yang menyokong GA pertama along aku… InshaAllah ada rezeki, dia buat GA lagi okay??

 

k_si_kool

nurul_ain

pen_merah

cahaya_azyla

 

 

Okay thank you so much semua yang menjayakan GA ni secara langsung dan tak langsung ! InshaAllah ada rezeki, akan aku dan along aku kongsi bersama korang ya? Sebab korang jugak yang menyokong blog kami selama ni.. Okay byeee (ehhh bukan aku kata tadi short entry ke? Hmmm dasar suka menaip! Grr)

 

 

~Nisa Kay~


6 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay