Khamis, 27 Disember 2012

Majlis Pernikahan

 

Assalamualaikum..

 

Ambui ambui kemain tau tajuk entry majlis nikah gituu.. Well, nampaknya study week aku tidak diisi dengan perkara yang sepatutnya iaitu STUDY!!! Aargghh aku rasa macam student yang bangang gila yang duk habiskan masa buat benda lain, tapi study abaikan. Harap je angkut buku teks sana sini, tapi pencil box and kertas kajang tak bawak balik. HUH!

 

Well, permulaan study week aku agak huru hara sebab aku berkejar ke sana sini. Sepatutnya meeting tapi tak jadi. Sepatutnya buat itu, tak jadi… buat ini, tak jadi. HAIHHHHH! Why laa everything so hard hahhh~ Apa-apa pun berlangsung sudah majlis pernikahan… oppsss bukan majlis aku yang pastinya.

 

P1010041

Ouuu well yes.. muka ku berpanas terik hangat setiap hari. Jelas hilang seri dan bertambah gelap. Lepas 4 tahun jangan tanya kenapa kalau muka ku tak ubah macam negro. Silap-silap kena cekup dengan polis sebab ingat aku pendatang. Ehh apa aku mengarut ni. Heeee dulang hantaran tu untuk aku pegang dan bergambar sahaja. Well, yes.

 

P1010033

Ini baru betul gadis-gadis dulang. Semuanya sepupu sepapat aku, dua daripadanya adik aku. Yang pegang bekas merah tu, benda tu hadiah kepada kakak pengantin perempuan sebab langkah bendul. Haa gituuu. Mohon keempat-empat adik perempuan kahwin dulu supaya aku dapat banyak hadiah. EHHH??

 

P1010072

Sebelum memulakan perjalanan menuju lokasi majlis pernikahan yakni rumah pengantin perempuan, marilah kita sama-sama memohon kepada Yang Maha Esa agar segalanya berjalan lancar dan diberkati olehNYA…

 

P1010082

Sampai je berdekatan rumah pengantin perempuan, kami stop dulu tepi jalan menanti sedara mara yang masih belum sampai. Haaa ada pulak majlis penyerahan lego. Entah YB kawasan mana ni pun aku tak tau. Nampak tak along aku kemain disinari nur…

 

P1010101

A pic with my dear lil bro. My only one lil bro. Beloved. Afiq.

 

P1010109

CANDY BUFFET!!! Banyak gila coklat cadbury. Haaaa laju je tangan aku sauk cokelat! Sekali amik, aku amik segenggam. Tapi adik-adik aku lagi tak senonoh. Siap amik simpan dalam beg, banyak lak tuh!!!

 

P1010121

“Marilah kita menyaksikan sama ada pengantin kita ni betol ke dok lelaki..” Ehh buat lawak lak tok kadi..

 

P1010164

ALHAMDULILLAH… Dengan sekali lafaz, abang saudara aku, yakni sepupu aku telah selamat menikahi Kak Lin. Tahniahhh tahniahh.. semoga Allah merahmati hubungan kalian..

 

P1010192

My biggg family!! Ni family belah abah je.. Ni pun masih ramai yang takde..

 

P1010203

Persoalannye… turn aku bila?? OOPPSS Biarlah rahsiaaaa… Rasa-rasa muka hensem bak Fahrin Ahmad, ade rumah,a de kereta, mampu jaga anak orang silalah datang berjumpa mak abah saya. Oppss anda belum tentu melepasi halangan seterusnya.. EEhhhh!!!!!!!!!!!!!! Kbai..

 

 

 

xoxo


14 ulasan:

  1. Fahrin ahmad badan sasa nokkk tak minat adik. Heheh :-)

    BalasPadam
  2. inshaaAllah giliran mu akan tiba jugak....hiks

    BalasPadam
  3. asyik tgk orang kawen je, bila turn kita pulak haha

    BalasPadam
  4. Ish cantiknya yang bawak hantaran tu *blush*...

    -> ❤ TechKini.com

    BalasPadam
  5. Haaa tu la kan cik tuan blog ni ble plak kan~~ hee :D gud luck 4 final exams ;)

    BalasPadam
  6. ammboiii sonoknyer nak kawen kann.. ehHHe

    BalasPadam
  7. kak nisa omeyy..
    nnty turn akak jgn lpe jmput ktorg..

    BalasPadam
  8. cantiknya hantaran. lawa betul :)

    BalasPadam
  9. tahniahhhhh :D utk pgantin tu lah :P

    BalasPadam
  10. Semoga Kak Nisa cepat dapat jodoh, aamiin ! Hehehe :p

    BalasPadam
  11. awak..nnti buat la tutorial mcm mna nak pkai tudung mcm ni..sgat nice! tQ

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay