Sabtu, 16 Mac 2013

[VIDEO] Mingguan Amanz : Galaxy S4, Google Reader Tamat, Bola Kampung

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera…

 

Haaaa malu gak nak share video ni dengan pembaca blog sekalian.. seperti yang dah sedia maklum, aku ni freelance host untu salah satu portal informasi teknologi yang best kat Malaysia ni iaitu AMANZ. So every week hari Jumaat adalah hari wajib aku bekerja. Hari lain tak wajib kerja ke?

 

Hahaa.. bukan tak wajib, cuma waktu bekerja aku lebih fleksibel sebab aku freelance, aku bekerja more to video content.. Lepas ni maybe AMANZ ada big plan untuk cater pembaca dari golongan wnaita. Tapiiii takleh lah aku nak reveal sebab aku pun tak pasti pelaksanaan nye sebab aku busy teramat sekarang. By the way jemput tonton video minggu ini!

 

 

 

Hikhikkk malu nak share sebab aku pakai spect la woiii! Macam ahakak-hakak je rupa aku wuwuwuuu.. Tapi takpe.. ade viewer kata nampak matured? Bahahahah “nampak” aje lah ye.. padahal tak matured pun aku. Perangai mengada-ngada macam budak-budak huahuaa…

 

And one more di saat aku tekan PUBLISH untuk entry ini, aku masih lagi belum tengok video ni wawawaa… Korang je lah tengok yee.. And bagilah komen membina sikit. And and anddd aku pakai spect sebab nak tutup eyebag. This whole week tido kul 3 or 4 pagi je :(

 

Thanks for reading and watching the video !

 

XOXO


9 ulasan:

  1. seriously ! saya suka kak nisa kay pakai spek .. comel !! and awesome ! hehehe .. betol , x tipu ! =D

    BalasPadam
  2. Whoaa ada ciri-ciri nak jadi pengacara ni. Part yang last tuu, whoishhh hehe :P

    Nice one Nisa! ><

    BalasPadam
  3. JAP G KAK BUI TENGOK VIDEO TU YER

    BalasPadam
  4. DA TENGOK..S4 TU IDAMAN HATI TERBARU..HIHI..

    ADA BAKAT LA JD PENGACARA,SUARA PUN STYLO..^_^

    YOSHHHH...

    BalasPadam
  5. nisa cantik ahh time ni,haha bukan sahaja time tu je tapi everydaypon cantik haha

    BalasPadam
  6. Comel je nisa pakai spek..love3

    BalasPadam
  7. Mantap la..
    Macam rancangan TV..
    :P

    BalasPadam
  8. u have the features to b a good tv presenter..clear n good pronunciation, very confidence with ur words, good intonation...n one more suara bez!! keep it up girl!!;))

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay