Khamis, 25 April 2013

No title

 

Assalamualaikum..

 

Dalam pada aku tak sihat + kena siapkan keje yang telah aku tangguh-tangguh, aku jugak manusia yang betul-betul mencabar kesabaran aku. Sikit je la pesanan aku, korang berdua tak payah ambik tahu pasal aku dah sebab aku takkan ambil tahu pasal korang dah. Sorang psiko nak arwah, sorang menyamar. Pergi M *ehem ehem kontrol ayu balik*

 

Takde apa aku nak cakap. Pada blog ni jugak aku nak luah. Tapi aku tak lah luah semua ye dak. Benda rahsia peribadi takkan nak cerita lebih-lebih kat sini. Ohh ye. Kalau dah cerita kat sini takdelah rahsia peribadi namanya *senyum sinis*

 

 

 

 

Entah nampak sapa entah share video parody ni kat facebook. Kelakar kot. Lagi-lagi tang makcik yang jerit pegang anak tu.. Time tu lah aku tergelak. Kahkahkahkah. Apa-apa pun selamat pergi dari hidup aku wahai orang-orang tuttttttt.

MOOD : Geram nak mati, gelak je dulu.

 

XOXO


9 ulasan:

  1. haha..comel akak tuu gelakk..

    BalasPadam
  2. hahah seyes lucu..
    mamat sy sorg lg tuh mcm yg btol2 dlm iklan je.??

    BalasPadam
  3. sabar eaa... slow2 je siapkn sume bnde yg perlu kte settlekn... yups! gud idea tym kte tgh x tng, celaru..then bukak bnde yg bley gelakkn..mcm sye jgk :)

    BalasPadam
  4. Sabar ye nisa... Buat je apa yang patut untuk awak :)) Be happy. Fikirkan yang menyokong nisa sentiasa ada.

    BalasPadam
  5. tenang2.. kalau rasa hati teruji tu, sy sarankan ambk wudhuk & lapangkan dan tenangkan fikiran dgn baca quran, doa penerang hati. *bkn tunjuk baik, tp nsht mnshti, tak gitu? hehe

    hadapi dgn senyuman, hidup ni mmg satu ujian. :)

    jgn mrh.. takuttt^^

    BalasPadam
  6. sabar nisa, kalau awk dok angin2 camni lagi lah org tu suka...mmg die nk tgk awk camni...sy stuju ngn cara Ana Farhana tu..banyakkan bsabar...
    just pikir DIA baru uji sikit je kat kita...org lain lagi teruk ujiannya...

    senyum tau...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    BalasPadam
  7. boleh jadi pelakon lah meke ni..muka not bad :)

    BalasPadam
  8. hehe time tu rasa panas telinga.. but it is just a test ;)

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum. seronok betul layan parodi skrg ;p

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay