Ahad, 28 April 2013

Aku, plastik dan kitar semula…

 

Assalamualaikum…

 

DSC00881

Well I have this one whole set of make up stuff that I got from an event last month. So I was recording myself puttin on the make up and what not. So nantikan lah video tu ye..

 

 

DSC00898

Dan ini adalah tempat kejadian ye. Bersepah-sepah mekap daku. Aku memang keluarkan satu-satu, supaya aku senang nak capai. Sebab leceh kot mekap sambil rakam ni. Mana nak tengok cermin nye, mana nak jaga gerak badan supaya tak out of frame.

 

So habis je rakam video mekap, takkan aku nak terus cuci mekap lak kan? Memandangkan aku tak keluar rumah sangat sebab sakit gigi dan gusi bluergghhhh. So I came up with a video. Well sorry la topik sangat boring ok. Baca entry pun dah tahu boring.

 

 

Boring kan. Aku pun tak tahu nak upload ke tak. Tapi dah susah-susah rakam maka aku upload je lah. AKu tak kisah orang nak kata aku bajet good good je cakap pasal kitar semula dalam video bluergghh. Janji aku tak mintak duit orang pun nak upload video ni. Dah tahu tak suke sapa suruh tengok ye dak? Padan muka. Kekekeke.

 

 

 

Ok kalau korang ada topik best untuk buat video, silakan memberi cadangan ya. Thank you so much !

 

 

XOXO


12 ulasan:

  1. mata macam Kak Emma Maembong dah. hehek :D

    BalasPadam
  2. kak nisa cantek..
    suke~~
    thumb up for your video..

    BalasPadam
  3. cayalah nisa
    khidmat pesanan untuk masyarakat
    keep it up the good work

    BalasPadam
  4. such a good video and sharing kak nisaaaa! :')

    BalasPadam
  5. wahhhhhhhhhhhhh,banyak gila mekappppp,kalau onie penat dah tu,he

    BalasPadam
  6. hehe 1st time seeing you on tube.. kinda cool.. :D

    BalasPadam
  7. Nisa.r u ok?nape cam mrendah diri sgt ni?ok je video tu :).pliss answer my question.nisa dah stop study kat usm ke?curious! Sy slalu baca update nisa :)sampai bole rindu kalo nisa x update.hee

    -amni-

    BalasPadam
  8. i prefer encourage people to buy drinking bottle and re-fill water.
    Less use of plastics & less waste.
    rethink, reduce, reuse, recycle and recovery

    BalasPadam
  9. Bagus kitar semula..Untuk masa hadapan anak2 dan generasi masa hadapan...

    BalasPadam
  10. cool ! terbaik dari ladang . kelas kak nisa mengempen pasal botol plastik , walaupun sibuk nak pilihanraya ekekeke :) . by the way , great sharing kak nisa!
    hobi yang bagus untuk persekitaran yg bersih .

    BalasPadam
  11. assalamualaikum. nice nisa! bagus3 :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay