Sabtu, 18 Mei 2013

Rindu setengah mati

 

**Entry lama dah.... yang baru terasa nak publish hari ni**

 

 

 

 

RINDU?
Bila bayangannya sentiasa bermain di mata
Seakan ternampak dia di mana-mana
Seakan dia di sebelah bila ku rasa kosong
Seakan dia di sisi bila ku rasa sunyi…



RINDU?
Bila diri yang jauh di mata terasa amat lekat di dalam hati
Bila diri yang lama menghilang diharap kembali
Bila diri yang tiada diharap agar datang ke sisi.



RINDU?
Bila malam ku harap kau kan hubungi
Bila malam ku harap kau menghiasi mimpi
Bila apa yang ku harap ku sendiri tak pasti,
Apa kau akan ada di sini lagi?



RINDU?
Bila dia tidak lagi seperti dulu
Bila dia tak lagi ingat kenangan lalu
Bila dia bukan yang ku harap selalu.

 



”Aku merindu kamu setengah mati merindu tiada henti merindu kamu masih hati ku untukmu aku tetap menunggumu..”

 

 

Ya Allah aku berserah padamu..
Sesungguhnya aku berserah akan jodohku padaMU..
Biar rindu aku terpahat untukMU ya Allah..
Mencintai dan merindu manusia yang berubah,
Satu kesakitan dan keperitan yang tidak dapat aku jelaskan..



Semoga aku ditunjukkan jalan yang benar,
semoga doa dari ruang hatiku yang dalam,
Kau dengar ya Allah…




Amin.


7 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay