Khamis, 25 Julai 2013

Kad raya dari NISA KAY

 

Assalamualaikum..

 

Yeahhh setelah lebih kurang nak 2 minggu kita berpuasa, makin terasa kemeriahan nak raya tu uolls kann! Mesti korang dah beli atau tempah baju raya.. Tak pun order je yang ready made kan? Online pun dah banyak jual baju raya.. Sebelum tu, nak promote lah, siapa takde lagi baju raya boleh usha De Lensa Boutique ye ! Sebab salah satu baju raya aku pun dari butik ni wink wink !

 

photo 2

 

Ok berbalik kepada tajuk di atas, aku sekali ingin nak bagi kad raya kepada readers yang bertuah.. Selama bertahun blog cabuk ni menempatkan diri di arena blog yang luas ni, ada juga yang tak putus-putus bagi sokongan , yang silent readers.. semualah..

 

Tahun lepas aku ada bagi juga kad raya.. Banyak yang bagi by hand la berbanding pos.. Bila ingat-ingat balik totalnya lebih 30 keping kad raya. Tak larat nak bagi banyak-banyak wuwuwuuwu.. So tahun ni pun sebab kesibukan melandaaa.. Aku pun dengan ini nak menyatakan tahun ni aku peruntukkan 20 keping kad raya sajo..

 

 

MACAM MANA NAK DAPAT KAD RAYA DARI AKU ???

LANGKAH 1 – Like fanpage SAYA SUKA MENAIP di sini
https://www.facebook.com/nisamenaip?ref=hl

 

LANGKAH 2 – Inbox fanpage butiran anda :
Nama Penuh
URL Blog
Alamat Lengkap

 

 

 

 

So terima kasih in advance ya ! I’ll be waiting for your messages !

 

YOSHH !


19 ulasan:

  1. pergh, sape yg tak nak kad raya dari nisa kan?
    untung la sape yg dapat
    selit duit raya singit dua ye, wakakaka

    BalasPadam
  2. Bertuah sapa dapat kad raya dari Admin..(mcm terima surat cintale pule)...nak satu??

    BalasPadam
  3. DONE,,OK PLEASE..NAK KADD RYE...WUHUUUWWW

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum nisa, kita dah pm awak hehehhee :)

    BalasPadam
  5. done... arap2 dpt... :3
    slamat b'puase~

    BalasPadam
  6. wahhh ! nak dr k.nisa :) excited nii boleh x k.nisa ?? ^__^

    BalasPadam
  7. thumbs up for u nisa...sebab naikkan semangat hantar2 kad raya..yelar sekarang ni dah kurang org hantar kad raya kad raya ni kan :)

    BalasPadam
  8. bestnyaa , tak dan nak join skali. dh trlps sbb bru jenguk blog akak..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay