Memaparkan catatan dengan label Kad raya. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Kad raya. Papar semua catatan

Khamis, 25 Julai 2013

Kad raya dari NISA KAY

 

Assalamualaikum..

 

Yeahhh setelah lebih kurang nak 2 minggu kita berpuasa, makin terasa kemeriahan nak raya tu uolls kann! Mesti korang dah beli atau tempah baju raya.. Tak pun order je yang ready made kan? Online pun dah banyak jual baju raya.. Sebelum tu, nak promote lah, siapa takde lagi baju raya boleh usha De Lensa Boutique ye ! Sebab salah satu baju raya aku pun dari butik ni wink wink !

 

photo 2

 

Ok berbalik kepada tajuk di atas, aku sekali ingin nak bagi kad raya kepada readers yang bertuah.. Selama bertahun blog cabuk ni menempatkan diri di arena blog yang luas ni, ada juga yang tak putus-putus bagi sokongan , yang silent readers.. semualah..

 

Tahun lepas aku ada bagi juga kad raya.. Banyak yang bagi by hand la berbanding pos.. Bila ingat-ingat balik totalnya lebih 30 keping kad raya. Tak larat nak bagi banyak-banyak wuwuwuuwu.. So tahun ni pun sebab kesibukan melandaaa.. Aku pun dengan ini nak menyatakan tahun ni aku peruntukkan 20 keping kad raya sajo..

 

 

MACAM MANA NAK DAPAT KAD RAYA DARI AKU ???

LANGKAH 1 – Like fanpage SAYA SUKA MENAIP di sini
https://www.facebook.com/nisamenaip?ref=hl

 

LANGKAH 2 – Inbox fanpage butiran anda :
Nama Penuh
URL Blog
Alamat Lengkap

 

 

 

 

So terima kasih in advance ya ! I’ll be waiting for your messages !

 

YOSHH !


Read More»

Isnin, 30 Julai 2012

Kad raya ohh kad raya

 

Assalamualaikum..

 

Hari tu aku ade buat ala-ala kad raya giveaway. Hehehe.. not really a giveaway. Lebih kurang contest kot sebab aku siap suruh orang bagitau kenapa suka baca blog aku, dan berapa lama dah baca blog aku.

 

Tujuan aku buat macam tu bukan nak tengok kata-kata pujian yang melambung-lambung. Seriously itu bukan yang aku mahu, itu bukan yang aku cari. Aku pun manusia biasa. Takut aku kena puji-puji ni… compliment might lead to expectation. And expectation might lead to frustration. Wahh gituuu!

 

kad raya

Gambar dari instagram aku : nisa_kay

 

 

Baiklah ini adalah sebahagian kad raya yang aku beli semalam, sebelum aku balik kampung. Aku memang suka beli kad raya gambar kartun. Harap yang menerima tu nanti, terimala dengan hati yang terbuka.. kekekee… Baiklah.. berikut adalah nama-nama readers yang aku pilih untuk terima kad raya dari aku muehehee… :

 

  1. Namazi b. Ab. Rashid
  2. Nur Khairunnisa Binti Mohamad Fuzi
  3. Nurul Syafiqa Jamaludin
  4. Meor Zaidee bin Meor Ahmad
  5. Nur Syazana bt Abdol Rahman
  6. Siti Khatijah Abu Bakar
  7. Adibah bt Dollah
  8. Fatimahtol Mukmimah bt Awang
  9. Saidatul Azreen Bt Abdul Khalib
  10. Nur Amalina Nadri
  11. Nur Amalina Munirah binti Zahari
  12. Miss Fyqa

 

 

Hari tu aku janji nak pilih 10 orang pembaca kan.. Tapi disebabkan ade rezeki lebih sikit dan melihatkan kegigihan semua yang join, aku tambah dua orang lagi. Mereka yang di atas ni antara pembaca setia blog aku dari dulu hingga kini..

 

Bukan aku nak kata orang lain bukan pembaca setia.. Tapi ingat ye, penilaian aku adalah berdasarkan apa yang korang mesej kat aku.. Semua mesej korang aku baca satu-satu dan nila satu persatu. Takde pakai mesin atau pembantu okayh.

 

Kepada yang lain, hope teruskan menyokong aku dan blog aku. InsyaAllah lain masa nanti aku buat lagi GA ke, hehehe… pada yang belum dapat hadiah GA aku yang terdahulu, mohon hubungi aku di emel sukamenaip@yahoo.com ya… Thank you.

 

 

Sign PNG NisaKay


Read More»

Rabu, 25 Julai 2012

Aku nak bagi kad raya ni…

 

Assalamualaikum…

 

Dah beberapa hari pun kita menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan kan.. Alhamdulillah.. smeoga hari-hari yang seterusnya kita dapat menjalankan ibadah puasa dengan baik… Dan menyebut pasal puasa, pasti tak sabar menunggu raya kan? Setelah 30 hari umat Islam berpuasa, kita akan menyambut Syawal pula..

 

One thing about Syawal yang aku suka ialah bertukar-tukar kad raya. Yes memang sejak dari sekolah lagi aku memang suka bertukar-tukar kad raya dengan sahabat handai, jauh atau dekat.. Jadi.. tahun ni, aku nak bertukar-tukar kad raya dengan pembaca blog aku. Mungkin aku tak kenal korang individually, tapi aku tetap nak bagi kad raya.

 

kad-raya (1)

 

Kalau korang nak kad raya, ikut langkah-langkah mudah ni :

1. Like fan page Saya Suka Menaip –> https://www.facebook.com/nisamenaip

2. Hantarkan butiran diri anda iaitu NAMA dan ALAMAT ke inbox fanpage tu.

3. Tulis secara ringkas dan padat kenapa korang suka baca blog aku dan berapa lama dah korang follow blog aku. (Jangan panjang-panjang. Nanti aku takut aku tak baca)

 

TARIKH TUTUP ?? Hmm.. selepas aku mendapat 10 pembaca bertuah yang aku rasa layak untuk menerima kad raya. Cewahhh!!

 

PERHATIAN !! Aku hanya akan pilih 10 pembaca bertuah ye. So kalau anda dah hantar mesej tak bermakna anda kompem dapat. Maaf ler bajet ciput je tahun ni, so hanya dapat bagi kad raya kepada 10 yang bertuah :’)

 

 

 

Kenapa aku beria duruh korang tulis kenapa korang suka baca blog aku? Kenapa aku nak tahu dah berapa lama korang dah follow blog aku? Sebab aku nak bagi kad raya kepada 10 pembaca yang layak menerimanya. Yang lain tu bukan bermakna tak layak.. Tapi inshaAllah lain kali panjang umur aku bagi kad raya ye.

 

 

I’ll be waiting your messages! Bye bye.

Sign PNG NisaKay


Read More»

Khamis, 18 Ogos 2011

Aku nak bagi kad raya ni….

 

Assalamualaikum..

 

Cehhh kemain lagi buat pengumuman nak bagi kad raya. Alaaaa nak raya nih, aku nak bajet retis kejap. Bajet laa ramai sangat nak kad raya dari aku. Kahkahkah…

 

Di facebook aku dah buat satu teka lirik simple. Memang bertuah akak itu dapat kad raya dari aku. Okay aku ada 3 keping lagi kad raya nak bagi. Tapi aku takkan bagi camtu aje.. Hohoo…

 

Kalau korang nak kad raya.. Korang kena jawab 3 soalan di bawah :

 

1) CARI ENTRY LAMA AKU YANG ADA GAMBAR DI BAWAH NI.

JAWAPAN YANG TIDAK DITERIMA :

http://nisamenaip.blogspot.com/

http://nisamenaip.blogspot.com/2011/08/aku-nak-bagi-kad-raya-ni.html

IMG_1946[4]

 

2) Siapa artis dibawah? Bagi nama beliau.

4292851029_68d34f942e_o

 

3) Teka lirik di bawah. Beri tajuk lagu dan nama penyanyi.

Nama penyanyi sila bagi nama sebenar.

But then you went and changed the words
Now my heart is empty

 

 

 

Okayyy senang aje kan soalan-soalan aku. Hohohooo… Jawab kat bahagian komen ye. Aku takkan approve dulu komen-komen korang. Jawapan yang salah aje aku approve dan ia akan appear di comment box.

 

Hoooo so sesiapa yang dapat kad raya aku nanti dapatlah menyaksikan tulisan buruk aku. Hohohooo… 5 orang yang jawab dengan tepat dan terpantas akan menang kad raya daku. Hehehe…

 

AKU HANYA AKAN PILIH JAWAPAN YANG TEPAT SAHAJA. THANK…

 

 

sign NISA


Read More»

Copyright © Nisa Kay