Ahad, 29 Jun 2014

Kasut Nike Air Max Yang Sangat Menggoda Jiwa Raga

Assalamualaikum...


Amboi amboi kemain tajuk tak nak panjang lagi ke? Hahahaaa... baca tajuk pun mesti korang dah tau sangat kan apa yang aku nak share kan ni... Muahahaa... Sekarang ni kasut Nike Air Max ni memang tengah trend ke apa ehh? Sebab sana sini orang duk share gambar kasut Air Max.. aku ni bukan lah peminat sport shoes sangat, tapi rekaan Air Max yang cantik gilos memang memikat dan menggoda habis-habisan! Hahaa over benauuu.



Huiiii kemain lagi sekarang kasut dengan design unik menjadi trend. Aku tengok la kan, ni dari mata aku la.. mata korang aku tak tahu okay. Apa yang aku tengok sekarang sport shoes dah jadi macam trend, korang boleh gayakan dengan stail pemakaian kasual, formal, santai, apa apa je lahh.. Semua bantai pakai sportshoes. Kan kan???






Pada aku la kan.. Kalau korang pandai mix n match baju and then padankan dengan kasut yang sesuai, boleh je korang taram pakai sport shoes macam kasut Air Max ni ye dokkk.. Aku ade satu sport shoes (tapi aku rasa kasut aku tu more to kasut jalan jalan je..) aku beli jenama Puma.. design dia slim, lawa je kalau aku nak pakai dengan jeans and blouse then jalan-jalan. Aku siap pakai pi event lagi takdak hal punyaa...








Dua design kat atas ni memang antara design yang aku berkenan hehe (elehhh sebenarnya berkenan kat hampir semua design nye sebab semua lawaaa). Well, memandangkan aku ni bukan lah sports type punya individu, so aku memandang kasut Nike Air Max ni lebih kepada kasut fesyen haha. Kalau ikut pembacaan aku, kasut Nike Air Max ni sebenarnya untuk tujuan TRAINING / RUNNING ehh.. Entoh la.. aku bukannya tahu sangat pasal bab-bab sukan ni haa...




Tapi tu lah.. boleh nampak jugak la sports wear sekarang macam tengah turning into a trend je.. bermula dengan kasut sukan yang fancy macam Nike Air Max ni la kan kan kan.. Tapi tak dinafikan memang lawa punn semua designnye. Boleh beli ikut kesukaan. Haaa seronok nye HAHAHA...











Dari apa aku baca dari website Nike (cehh rajin pulak buat research kennzz), koleksi Nike Air Max ni ringan, lebih fleksibel dan lembut. So selesa la nak bawak lari, jogging ka.. bersenam kat taman tasik ka.. Kalau aku la, kasut macam ni aku bawak pi melancong laa. Kalau nak jalan lama or jalan jauh pun kaki selesa sikit ye dok. Hahaa dah macam mengiklan lak aku ni.



Ok lahh.. udah udah la tu cuci mata.. Hahaa saja je tengah cari akal nak perabis duit beli kasut Nike Air Max ni.. sebenor nye aku baru ade masa nak tulis blog sebab aku kat kampung. Basically kalau aku balik kampung aku memang TAKKAN BAWAK BALIK KEJE.. so bila takdak keje, ada pulak pc along aku yang ade internet, maka aku luang sikit masa laa nak update blog aku. Bersihkan sikit sawang sana sini. Uhuk uhukk.. Ok laa daaa~






P/S : Kalau pakai sneakers / sport shoes macam ni dengan jubah boleh ka? Haha!








Thank you for your time reading this entry. Xoxo.



6 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay