Isnin, 25 Ogos 2014

BEAUTY – Lacelle, jenama contact lens terbaru di pasaran !

 

Assalamualaikum..

 

Sebagai pengguna contact lens yang tegar, boleh dikatakan dalam seminggu tu lebih 3 kali aku menggunakan contact lens. Bagi aku, kalau aku ada event atau perjumpaan yang penting, aku lebih suka menggunakan contact lens.. Haa selain nak nampak lebih cantik, aku nak nampak lebih yakin bila berjumpa orang.

 

Tapi malangnya contact lens yang berwarna kebanyakan tak sesuai untuk aku.. Sebab aku suka cari yang berwarna tapi bila pakai tampak lebih semulajadi (natural-looking) dan tidak keterlaluan bila memakainya. Yelah, kalau over sangat kang orang ingat nak pergi costume party pulak ye dakk..

 

DSC08594 DSC08613 

Haaa ini dia aku nak share dengan peminat dan pengguna contact lens se-Malaysia ! Contact lens jenama terbaru lagi terhangat di pasaran – Lacelle by Bausch + Lomb ! Pertama kali dapat contact lens ni, aku dah terjatuh hati pada packaging yang comel. Ada 5 warna menarik pulak tu ! Tak sabar nak cubaaa !

 

lens

Gambar belah kiri : Aku memakai contact lens Lacelle by Bausch + Lomb warna Brown. See? Veryyyyy natural looking kan ? I love it to the max ! Haha ! Sesuai sangat dipakai bila nak menghadiri majlis atau acara formal, supaya tak nampak keterlaluan dan sangat masuk dengan warna mata kita.

 

Gambar belah kanan : Aku pakai contact lens Lacelle by Bausch + Lomb  warna Jubilee Violet. Sejujurnya aku tak pernah berani cuba contact lens selain warna hitam dan brown sebab takut nampak pelik. Tapi kali ni, memang jatuh cinta pada contact lens Lacelle ni sebab warna dan design lens ni sangat cantik dan bila pakai tak nampak pelik haha !

 

I LOVE LACELLE CONTACT LENS BECAUSE… sangat selesa memakainya ! Pakai contact lens berjam-jam pun tak rasa rimas, tak rasa gatal-gatal kat mata.. dan senang pakai sebab lens dia lembut. Design dan warna yang unik pun menjadi kegemaran Nisa..

 

 

2DSC08751 

Ohhh ye.. bercakap pasal contact lens Lacelle by Bausch + Lomb ni… aku nak ajak korang ramai-ramai serbu Lacelle #WOW truck sebab korang boleh dapat contact lens free !! Haaa seronok kann. Cuma daftar sebagai peserta “Face of Lacelle” dan korang akan dapat kupon untuk redeem sepasang contact lens percuma dari Lacelle.

 

 

DSC08761

Sesudah mendaftar tu, gambar anda akan diambil oleh photographer dan gambar anda akan diupload di website LACELLE sebagai peserta “Face Of Lacelle” !

 

 

DSC08768 

Gambar yang diambil oleh photographer professional. Ahaaa… agak-agaknya ada tak Nisa nak menang pertandingan “Face Of Lacelle” ni? Ihikkss… Kalau anda semua nak tahu, dengan join “Face Of Lacelle” photo contest ni, anda berpeluang menjadi pemenang mingguan yang akan menerima hadiah berupa RM500 fashion fast forward voucher dan RM150 baucer Sephora !! Dan seramai 4 orang pemenang saguhati mingguan pulak akan dapat baucer Sephora bernilai RM150.

 

 

Untitled

Ohh yee.. memandangkan Nisa pun join pertandingan “Face Of Lacelle” ni, boleh lah you guys vote nisa di website LACELLE yee ! Hik hik hik.. kalau nak tahu, pemenang utama akan dilantik menjadi duta pertama Lacelle di Malaysia ! Kemudian dapat muncul pula di majalah-majalah dan media digital. Yang paling best dapat wang tunai RM1000 dan trip untuk dua orang ke Hong Kong selama 4 hari 3 malam !! Hadiah juga termasuk bekalan contact lens Lacelle by Bausch + Lomb selamat setahun !

 

 

Wahh rugi lah kalau tak masuk “Face Of Lacelle” photo contest ni kannn.. ! Dapat menang hadiah mingguan pun dah best ! Oh yee.. undi Nisa di website LACELLE juga ye ! HAHAHA ! Search by name KHAIRUNNISA..  Kot laa dapat jadi duta produk ni, ye dakk???

 

 

Dan kepada yang masih belum serbu Lacelle #WOW truck ni, boleh semak link ini : http://www.lacelle.com.my/roadshows untuk senarai roadshow oleh Lacelle okay !

 

LIKE JUGA FACEBOOK LACELLE MALAYSIA :
https://www.facebook.com/lacellemy

 

 

 

 

 

THANK YOU!!


5 ulasan:

  1. wah untungnya lau menang...
    ase2 mcm nisa boleh je menang...
    good luck ye nisa...

    BalasPadam
  2. nak try jugak la contact lens ni

    BalasPadam
  3. Woww...kalau nisa jadi duta best apa. nisa comel. cp xpakai contact lens...pakai spec je. nanti nk try hee

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay