Jumaat, 31 Oktober 2014

Kad kahwin murah dan terlajakkkk kreatif !!!

 

 

Assalamualaikum…

 

Haa sekarang ni kemahen la kan musim kawin kawin niii… So dengan kepanjangan akal manusia zaman kini, terlahirlah pelbagai bentuk dan rupa kad kawin.. Tapi memang syiok pun sebab kita akan dapat lebih banyak idea bila nak buat kad kawin nanti.. HAHAA… Ni antara gambar kad kawin yang aku Google tadi..

 

kad-kahwin4 

Haaa masih kah kau ingatttt disket ! HAHA ni disket dulu aku guna nak save kerja komputer aku masa sekolah rendah woi.. Masuk sekolah menengah aku dah lupa macam mana rupa disket haaa… Tapi ni memang kreatif la, mengingatkan kembali kepada penggunaan disket zaman dahulu kala. Muahaahaa..

 

 

kad kahwin

Ini pun kreatif gilak…. Kad kahwin ala passport. Hew heww… Passport adalah salah satu buku kegemaran aku, di mana aku suka tengok cop cop negara yang aku lawat. Kiranya aku kumpul cop laa… Hahaa tapi aku bukanlah kerja cop duit, so travel pun jarang jarang.. Ada masa lak aku seringkali travel atas urusan kerja, alhamdulillah rezeki Allah beri :)

 

 

Cakap pasal KAD KAHWIN MURAH dan TERLAJAK KREATIF.. Hari ni aku ternampak satu gambar kad / jemputan kahwin yang kian tersebar di facebook.. Haa… mesti semua dah tahuuu.. jemputan kahwin ala kertas soalan UPSR ! Gituhh..

 

kad-kahwin-upsr-1

Yeahhh !! Memang kreatif sangat kan ! Aku pun sebenarnya dah lama tak tengok kertas periksa.. Uhuk uhukk terasa diri dah tua sangat oii !!! HAHA ! So jemputan perkahwinan jenis ni memang menarik minat dan perhatian aku untuk usha dengan lebih lanjut. Hew hew..

 

 

kad-kahwin-upsr-2-720x540 

Dan memang JIMAT, TERLAJAKKKK JIMAT sebab aku rasa guna kertas A4 biasa je haa… pastu this kind of jemputan kahwin boleh fotostat sajorr !! Yezzaa bebehh.. ini salah satu option untuk korang menjadi kreatif dan jimat banyak duit untuk majlis kahwin korang ! Sebabnya fotostat banyak-banyak memang murah, kurang seposen untuk sekeping ! Gituhhh…

 

Sebab bagi aku, sejujur-jujurnya lah kan.. grand macam mana pon kad kawin, lama lama akan dibuang jugak… Sobbbsss.. Lagi pun, tak salah kita nak berjimat cermat kan? Kalau mampu serius tak apa buat grand grand.. Heee aku pun kalau mampu memang nak buat grand muahahahaa.. Nak buat kad kahwin eletronik la.. Bila bukak ada lagu selamat pengantin baru. Hadoo ? HAHAH . Bye !!

 

 

 

 

Terima kasih baca ! XOXO


6 ulasan:

  1. IM pernah dapat yg mcm tiket bola, tiket flight. Menarik bila tengok.

    BalasPadam
  2. tgh mncari idea, design kad kawen org xpernah buat lagi ni

    BalasPadam
  3. Xyah la abes byk duit sgt kat kad kawen tu...

    BalasPadam
  4. Kreatif betul! Ada gak yang buat kad kahwen tema ala2 tiket flight MAS.. Kalau kawen ngan pilot leh a wat kot.. Hehe..
    RosmizaAliDotCom

    BalasPadam
  5. yang idea last tu memang terbaiklah! kreatif dan jimat..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay