Khamis, 19 Februari 2015

XES Chinese New Year Luncheon 2015

 

Assalamualaikum…

 

XES SHOES - Nisakay 1

Yeayyy sekali lagi jenama kedai kasut terkenal di Malaysia kembali mengadakan aktiviti ! Kali ni makan tengahari dan aktiviti bersempena dengan perayaan Tahun Baru Cina… Ahaaa usai mendaftar ketika sampai ke tempat acara, kami diminta menulis ucapan pendek atau letak signature kat scroll tu. Ahahaa memang TAK la aku nak tulis bahasa Cina kan. Aku tulis nama sendiri dan promote link blog sajalahh. Haha..

 

 

XES SHOES - Nisakay 2

Macam biasa.. kasut-kasut kat outlet XES ni semuanya menarik perhatian. Apa lagi.. rambang mata sudahh !

 

 

XES SHOES - Nisakay 3

Pada yang tengah mencari kasut atau sandal baru tu, boleh lah datang ke mana-mana outlet XES SHOES ni. Kedai kasut yang lengkap untuk seisi keluarga ! Kasut wanita ada.. remaja.. kanak-kanak.. kasut dan sandal lelaki.. haa beg tangan wanita yang bergaya pun ada ! Nak usha dengan lebih lanjut boleh ke mana-mana outlet XES SHOES. Visit XES SHOES' website for more info !

 

 

XES SHOES - Nisakay 4Terima kasih Sense & Style Beauty Academy yang menaja sesi makeover ni !

 

Antara aktiviti besttt yang XES telah atur untuk para media dan bloggers yang hadir ! Memang seronok kena makeover. Ada yang kena mekap.. ada yang buat rambut. Ambui terus zass nampak muda 10 tahun ! Gituuu. Aku pulak cuma tambah eyeshadow memandangkan aku sudah pun memakai mekap dari rumah. Hew hew..

 

 

XES SHOES - Nisakay 5Terima kasih Sense & Style Beauty Academy yang menaja sesi makeover ni !

 

Haaa bukan perempuan je seronok make over ! Lelaki pun berpeluang nak rapikan rambut zass terus jadi rupa Izzue Islam atau Aaron Aziz (bergantung kepada warna kulit kui kui kui).  Kemain semua nak nampak macam retis je ye memasing.. Ada apa-apa ke niii…

 

 

XES SHOES - Nisakay 6

Oooo lepas habis gambar kami semua dijemput “photoshoot” kat situ haaa ! Ada pulak mini studio kan ! Siap dengan backdrop hitam lagi tuuu. Kami semua yang hadir join contest di mana gambar yang kami “photoshoot” di sini akan diupload di facebook rasmi XES SHOES.. So mintak tolong korang like gambar tu DI SINI yee ! Tenkiu muah ciked !

 

 

XES SHOES - Nisakay 8[Pic credit to XES Shoes official page]

Yaaa ! Kalau namanya sambutan Tahun Baru Cina, tak sah kan kalau takde acara menggaul dang mengangkat yee sang tinggi-tinggi kan. Aku tak pernah lagi try buat atau tengok depan-depan. Biasa tengok kat dalam TV sajor. Hehee.. Bahan-bahannya cuma sayuran, hirisan ikan dan sos seperti sos bijan dan lain lain..

 

 

XES SHOES - Nisakay 7[Pic credit to XES Shoes official page]

Tu diaaa ! Gamat sekejap suasana di outlet XES SHOES, Quill City Mall, Kuala Lumpur bila acara menggaul yee sang dimulakan. Memang meriah !

 

 

XES SHOES - Nisakay 9

Selepas acara yee sang tadi, sambil makan dan minum kami ditunjukkan pula dengan hair-styling demo sempena CNY. Haaa boleh lah cuba cuba nak style kan rambut bila melawat rumah nak kutip angpow ! Kui kui kui ~

 

 

XES SHOES - Nisakay 10

Kalau bab makan, event XES ni tak pernah fail ! Setiap kali datang setiap kali tu memang sedap-sedap makanan yang dihidang ! Kali ni dorang ada ABC dan cendol sebagai pencuci mulut ! Terbaikkk ! Memang feveret akuuu ~

 

 

XES SHOES - Nisakay 14

Ahaaa perut pun dah kenyang, suka hati.. maka masanya kita untuk fokussss memilih kasut ! Wakakakaa.. Memang setiap kali datang butik XES Shoes ni, rambang mata haiii nak pilih kasut yang manaaa… kasut tak sempat haus lagi tapaknya, dah berkenan kasut yang lain. Kasut yang ku pegang dalam pic tu tak sempat kupinang kau dengan bismillah sebab dah habis stok saiz !!! Haa tapi kupinang pulak kasut yang lain. Takpe next time tahu lah aku nak rembat kasut mana. HAHA…

 

 

XES SHOES - Nisakay 12

Rerakan blogger lelaki (yakni abam Ahmad Fauzi Aryaan pap pap pap dan Khai Artzfar si budak pacak) turut sibuk mencuba kasut yang kini memikat kalbu mereka. Gitoohh ! Haa kan dah kata outlet XES Shoes ni sesuai untuk semua ! Kasut, sandal, selipar lelaki dan kanak-kanak.. semua ada lah !

 

 

XES SHOES - Nisakay 11

Kami bersama Miss XES Elegant iaitu cik Mico Pun yang gila-gila. Wakakakaa. Kami semua dah selesai pilih pilih kasut haaaa berbeg-beg kami bawak pulang ! Memang sangat sangat berterima kasih kepada pihak XES Shoes sebab sangat murah hati bagi kasi special offer untuk hari tu ! Merasa lah pakai kasut baru. Tak pun buat stok sampai hujung tahun !

 

 

XES SHOES - Nisakay 13

Jadi di kesempatan ini aku nak mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU CINA kepada rakan-rakan, klien, rakan sesama media / blogger.. dan semualah yang mengenali diri ini.. yang menyambut CNY yaa… semoga tahun ini menjadi tahun yang lebih baik dan semoga kita semua berjaya dalam bidang masing-masing jyeahh !! Oh ye ! Jangan lupa singgah outlet XES Shoes untuk harga terbeliak mata sempena CNY ini !

 

 

____________________________________________________________________


Layari laman web XES Shoes untuk maklumat lanjut mengenai produk dan lain lain

http://www.xesshoes.com.my/

 

Jom semua.. LIKE facebook page XES Shoes
https://www.facebook.com/xesshoes

 

Dannnn… jangan lupa LIKE gambar aku untuk contest bersama XES Shoes di sini yaa !
http://on.fb.me/1DCGHkr

____________________________________________________________________

 

 

 

 

 

XOXO,
Putewi Hensem !


4 ulasan:

  1. Cantiknyaa kasut :) :)
    Happy Chinese New Year!!

    BalasPadam
  2. Banyaknya kasuttt.....Happy chineese new year =)

    danishdamiadaris.blogspo5.com

    BalasPadam
  3. Banyaknyaaaa kasut.. happy CNY =)
    danishdamiadaris.blogspot.com

    BalasPadam
  4. bestnya!!
    happening sangat2

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay