Khamis, 8 Disember 2016

Inspirasi haruman antarabangsa, THE FEEY PERFUME !



Assalamualaikum..

Haa kalau bercakap mengenai perfume / haruman / pewangi ni kan.. memang ramai yang suka. Seolah menjadi trend pulak kan, nak cari perfume yang best-best so boleh pakai bila keluar. Tapi bagi Nisa, penting untuk kita memiliki haruman sebabnya dengan memakai perfume, akan meningkatkan keyakinan diri.. barulah tak segan nak berjumpa orang. Tapi jangan pulak tak mandi pagi tapi sembur perfume separuh botol ! HAHA...






Bila travel pun, Nisa takkan lupa nak bawa perfume, sebab nak kekal wangi dan konfiden sepanjang hari ! Ye lah bila kita travel, biasanya kita akan keluar sepanjang hari kan ? Tapi mestilah nak cari perfume yang TAHAN LAMA dan juga WANGI ! Seringkali kita pilih bauan antarabangsa yang harganya bikin poket lubang ! Haha.. jom tengok ni haa perfume inspired by international brands, tapi harga berpatutan !




Ini dia rekaan botol wangian dari THE FEEY ! Simple tapi nampak bergaya dan ada kelas tersendiri.. Haa gituu.. Senang je nak selit masuk dan susun dalam beg bila travel. Nak pakai hari-hari, letak dalam handbag pun senang sangat !!





Semasa trip Nisa ke Kyushu Jepun pada Oktober 2016 yang lalu, Nisa memang tak lupa bawak perfume THE FEEY ni sebab senang dibawa.. lepas tu bau dia wangi dan sedap ! Haa inspirasi jenama antarabangsa kan, mestilah wangi.. macam beli perfume mahal !! Tapi tak salah kan kita pilih jenama lokal, sebab jauh lebih murah dan berbaloi sangat !




Minyak wangi dari THE FEEY terdapat beberapa pilihan untuk lelaki dan wanita. Jadi jangan risau yeee para jejaka di luar sanaaa... Berikut adalah senarai minyak wangi inspirasi dari THE FEEY PERFUME :

  • Bombshell by Victoria Secret inspired
  • Incanto Shine by Salvatore Ferragamo inspired
  • Forbidden Rose by Avril Lavigne inspired
  • Polo Red by Ralph Lauren inspired
  • Invictus by Paco Rabbane inspired
  • 1 Million by Paco Rabbane inspired




Yang Nisa bawak ke Jepun hari tu yang inspired Forbidden Rose by Avril Lavigne tu. Fuhh sekali sembur je, tertoleh-toleh abang abang Jepun ! Hahahaha sis taa kuad ! Bila berwangi-wangi ni, baru lah rasa seronok je, segar je... nak jalan-jalan pun tak perlu risau kalau keluar seharian.. Bauan kekal mantop sampai ke petang !






Harga untuk sebotol wangian dari THE FEEY hanyalah RM45.00 sebotol ! Ya ampun murahnyaaaa... dengan wangian yang best dan tahan lama, tak payah nak sembur sampai separuh botol okay ? Haha !! Sembur semburr siap ! Dah boleh keluar jalan-jalan... Pssttt dengar kata bulan Disember 2016 ni tengah ada promosi ? Haa.. cepat grab !





Untuk lebih testimoni dan juga butiran untuk pembelian, boleh lahh ke :

Facebook Page THE FEEY HQ : https://www.facebook.com/thefeeyhq/

Instagram THE FEEY HQ : https://www.instagram.com/thefeey_hq/





NISA KAY.

3 ulasan:

  1. Bilasaya dah ada gf nanti, saya cari perfune ni. I am serious.

    BalasPadam
  2. Amboii.. part yang abang Jepun tertoleh-toleh tu yang tak boleh nak move on tu.. HAHAHA

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay