Assalamualaikum..
Haa kalau bercakap mengenai perfume / haruman / pewangi ni kan.. memang ramai yang suka. Seolah menjadi trend pulak kan, nak cari perfume yang best-best so boleh pakai bila keluar. Tapi bagi Nisa, penting untuk kita memiliki haruman sebabnya dengan memakai perfume, akan meningkatkan keyakinan diri.. barulah tak segan nak berjumpa orang. Tapi jangan pulak tak mandi pagi tapi sembur perfume separuh botol ! HAHA...
Read More»