Selasa, 7 November 2017

SALIMA SKIN SOLUTIONS - Formulasi dari Kanada kini tiba di Malaysia !




Assalamualaikum...

Wah wahh sebenarnya Nisa excited nak kongsikan dengan pembaca semua. Ada antara rakan blogger yang turut sama ada di majlis pelancaran produk ini dah pun kongsikan kisah mereka. Okay kali ini Nisa pula baru ada masa nak kongsikan cerita dari majlis pelancaran produk penjagaan kulit wajah iaitu SALIMA SKIN SOLUTIONS.


Mrs Salima Amsa - CEO & Pengasas Salima Skin Solutions

Sedikit lewat menghadiri majlis dek kerana sedang bekerja, Nisa tidak ketinggalan terlalu banyak sebaik tiba di lokasi acara. Puan Salima Amsa, CEO dan juga pengasas rangkaian SALIMA SKIN SOLUTIONS baru sahaja naik ke pentas bagi berkongsi mengenai kisah perjalanan beliau menemukan jenama ini.


Sebenarnya Puan Salima sudah pun berkecimpung dalam industri estetika perubatan selama 15 tahun. Beliau bekerja dengan beberapa doktor terkenal dunia bagi merealisasikan produk SALIMA SKIN SOLUTIONS yang selamat dan baik untuk semua jenis kulit. Dan fokus utama beliau menghasilkan produk-produk di bawah jenama ini ialah untuk membantu orang ramai memiliki kulit yang sihat sekaligus membawa seri tersendiri terhadap wajah.




SALIMA SKIN SOLUTIONS membawakan produk-produk yang boleh dibeli satu persatu atau anda boleh satu set sekaligus. Best seller jenama ini adalah pakej produk untuk anti-penuaan untuk kulit matang yang mana rangkaian ini akan membantu para pengguna untuk melindungi kulit terhadap kerosakan, tanda penuaan yang ketara, hiper-pigmentasi dan kulit kusam. Haa siapa rasa kulit dia ada masalah ni boleh cuba produk untuk anti-penuaan dan sesuai untuk kulit kering :

  • Purifying Cleanser (120ml)
  • Derma Glow Toner (120ml)
  • Ultra Hydra Serum (60ml)
  • AHA Renewal Cream (60ml)
  • Derma Exfoliant (60ml)
  • Ultra Rejuvenating Mask (60ml)


Antara selebriti yang membuat kemunculan di majlis pelancaran Salima Skin Solutions di Malaysia.
Amira Othman, Indah Ruhaila & Siti Nordiana.

Produk di bawah jenama Salima Skin Solutions dihasilkan berdasarkan kajian selama bertahun-tahun untuk memastikan produk ini bebas dari bahan merbahaya dan selamat untuk semua jenis kulit.
Diformulasikan secara perubatan, Salima Skin Solutions memfokuskan untuk membantu orang ramai mendapatkan kulit yang sihat dan bersih. Kulit yang cantik mampu menaikkan seri semula jadi wajah.
Dihasilkan menggunakan teknologi terkini, produk Salima Skin Solutions alcohol-free, fragrance-free, paraben-free dan tidak menggunakan sumber dari haiwan (vegan).
Merupakan jenama yang pertamanya diiktiraf sebagai produk penjagaan kulit HALAL di Kanada dan kini ia boleh didapati di Malaysia.


Para hadirin dihiburkan dengan persembahan dari Siti Nordiana yang menyanyikan lagu Terus Mencintai.

Rangkaian penuh produk-produk Salima Skin Solutions memfokuskan kepada mereka dengan masalah seperti berikut :

  • Hyperpigmented / aging skin
  • Dehydrated / Sensitive skin
  • Oily / Acne Skin


Pendek kata, kebanyakan masalah di atas merupakan masalah kulit normal yang dihadapi ramai orang. Kalau dulu produk mereka hanya ada di luar negara, kini orang Malaysia boleh mendapatkannya. Produk Salima Skin Solutions memfokuskan kepada merawat kulit untuk kulit wajah yang sihat. Produk mereka juga dihasilkan dengan bahan dari kualiti yang tinggi. Jangan tak usah ragu-ragu kalau anda berminat nak cuba ya. Halal pun halal nii...





Jadi jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut mengenai produk-produk SALIMA SKIN SOLUTIONS, boleh ikuti jenama ini menerusi link berikut :








NISA KAY.

19 ulasan:

  1. Produk anak melayu.. In syaa Allah terjamin kesuciannya.

    BalasPadam
  2. New skin care to explore. This brand looks good on my skin. Will check this out.

    BalasPadam
  3. Cantik Nisa dalam gambar ni...eh..dalam semua gambar la cantik..menarik la produk Salima ni...nanti nak skodeng ig diorang la...

    BalasPadam
  4. Menarik product ni..paraben free n vegan..seswai tu akak ni sbb dah makin aging..hihi

    BalasPadam
  5. Pasti produk ni bagus dan dipercayai sebab pengalaman 15 tahun pengasas dan juga referral kepada beberapa orang doktor untuk hasilkan produk ni. Yang penting no harmful ingredients and Halal.

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah syukur bila lihat anak bangsa mampu menghasilkan produk berkualiti macam ni..InsyaAllah nak cuba pakai lah akan datang :)

    BalasPadam
  7. Salima skin solution . Wow !! Produk skincare yang baru ke ni . Apa-apa pun produk yang bebas dari bahan kimia baik untuk kulit muka kita kan . Barulah cantik dan kulit sihat

    BalasPadam
  8. Makin cantik la sis nanti. Fewitttt

    BalasPadam
  9. Sekarang ni banyak lambakan produk penjagaan wajah di pasaran, kita kena buat pilihan yg terbaik untuk kulit wajah kita. Yg penting bahan yg terkandung dan halal.
    Nanti boleh lah sis cuba produk ni, manalah tahu kot2 sesuai pulak kat kulit wajah sis

    BalasPadam
  10. Yang penting selamat digunakan oleh semua kan. Rawlins pasti sesuai jua untuk kulit Asian nie. Harga dia ok tak?

    BalasPadam
  11. Bagusnya produk ni ikut jenis kulit. Nak cari produk terbaik memang susah.

    BalasPadam
  12. Wahhh produk buatan Malaysia. Packaging dia tip top. Isi kandungan tiap produk pun bagus. Takda bahan kimia. Bagus. Nanti boleh cuba. Hehe

    BalasPadam
  13. Menarik ni..produk buni semestinya halal kan.

    BalasPadam
  14. Banyak produk baru sekarang ni. Tapi Salima Skin Solutions ni macam best jer.

    BalasPadam
  15. paraben free is good sesuai untuk akak yang ada kanser ni kan. Nama brand pon comel teringatkan biduanita allahyarham saloma, salima sama comel

    BalasPadam
  16. Bagus nampaknya produk ni. Jadi produk safe utk consumer

    BalasPadam
  17. Wah... Power betul... Syabas anak Melayu! Somebody try and bagi review!!

    BalasPadam
  18. Buat pengetahuan semua, Salima Skin Solution ini bukan produk tempatan.SSS ni kosmetik line dari Kanada. Pengasasnya merupakan seorang Doktor estetik yang menetap di Kanada. Namum begitu, SSS adalah product yg berasaskan bahan2 yg halal dan selamat digunakan. Harga setanding dengan keberkesanan produk ini. A good investment to your skin. Trust me

    Jangan salah faham pulak,SSS ni bukan produk anak melayu or buatan malaysia ye. This is a muslim-friendly product and halal ingredients. Cheers ✌️

    BalasPadam
  19. Salam sis,mcm mana kalau nak beli produk ni ye?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay