Jumaat, 27 April 2018

Kekal bertenaga, sihat dan cantik dengan SISTA STARDUST !!!




Assalamualaikum..


Banyak sebenarnya nak update dekat blog ni. Masa je tidak mengizinkan lantaran ada masalah kesihatan, banyak travel dan banyak meeting Nisa kena lunaskan terlebih dahulu. Tapi memandangkan Nisa ke hulu ke hilir kemain sibuknya Ya Allah.. maka kita perlukan makanan tambahan untuk pastikan badan sentiasa bertenaga, di samping dapat menjaga dalaman dan luaran sekali. Ecewahhh!!!



SISTA STARDUST merupakan jenama supplement yang agak baru di pasaran.. tapi jangan risau!!! Sebab kilang yang menghasilkan Sista Stardust ni merupakan kilang yang bertaraf GMP dan sebenarnya mereka sudah pun mempunyai produk kesihatan yang sangat established dan dijual dengan meluas di drugstores di seluruh Malaysia ! Haaa Sista Stardust ni merupakan antara jenama baru mereka dan memfokuskan kepada pasaran online. So tak perlu risau okay ? Memang ternyata kilang yang mengeluarkan Sista Stardust ini ESTABLISHED dan SELAMAT !




Okay Nisa nak kongsikan dengan korang pengalaman Nisa consume sendiri Sista Stardust Berries Rose ni. Kenapa Nisa memilih Berries Rose ??? Haa ini merupakan kelebihan-kelebihan yang ada pada Sista Stardust Berries Rose ini.

  • Diperbuat daripada campuran bahan botani.
  • Ramuan istimewa Ramuan Kelopak Rose (Japan Whitening Techonology)
  • Membantu masalah jeragat, pigmentasi, bintik hitam dan lain-lain.
  • Mencerahkan kulit seluruh badan
  • Membantu menghalang pembentukan black head dan white head
  • Sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat dan jeragat
  • Membantu mengatasi masalah kulit berminyak dan pori terbuka
  • Kulit menjadi lebih lembap dan tona kulit lebih sekata
  • Sesuai untuk mereka dengan kulit sensitif
  • Ramuan yang baik untuk kesihatan mata.




PENGALAMAN PERIBADI BERSAMA SISTA STARDUST

Sejujurnya, when it comes to makanan tambahan yang kena bancuh begini, jarang Nisa dapat mengikuti betul-betul pengambilan setiap hari. Kiranya tak disiplin la kan. Kompem ada je skip atau tak jaga makan. Bila consume Sista Stardust Berries Rose ni, rasa taknak skip langsung ! Sedap rasanya sedap... tak terlalu manis ! Just nice ! Nisa suka.. !


Anda boleh pilih sama ada nak consume setiap malam sebelum tidur atau setiap pagi sebelum sarapan. Tapi bagi Nisa, Nisa selesa mengambilnya setiap pagi. Kiranya mulakan hari dengan Sista Stardust la katakan ! Sebab Nisa akan rasa lebih bertenaga kalau Nisa consume setiap pagi. Dan Nisa perasan badan rasa lebih lega sebab membuang angin ! Hahaa. Angin ni kalau tak buang memang rasa kembung je, rasa nak sendawa tapi tak lepas-lepas, eiii rimas kan !




Haaa... cara penyediaan pun senang sangat! Bancuh je dengan 150ml air sejuk, goncang sikit then siapp!!! Bila dah lama-lama minum ni (Nisa nampak kesan dengan pengambilan selama sebulan - 1 kotak Sista Stardust), Nisa perasan yang bila Nisa sunburn, kesan sunburn tu lebih cepat hilang dan sembuh. Kulit wajah pun semakin kurang pori pori yang terbuka luas tu. Nampaknya bukan produk skincare saja kena titik beratkan, pengambilan makanan tambahan pun penting untuk result yang lebih optimum !



Baru sahaja beberapa hari lepas Nisa bertemu dengan seorang rakan mekap artis untuk sebuah event. Sebelum mekap tu, beliau menegur Nisa "kenapa nampak makin cerah ni ??" Sebab si makeup artist tersebut tahu benar keadaan kulit Nisa sebelum ini. Pelik jugak sebab takde langsung ambil apa-apa supplement untuk whitening. Memang minum Sista Stardust secara konsisten sahaja !! Alhamdulillah syukur sangat Sista Stardust Berries Rose ni serasi dengan Nisa.


Takdelah putih seputih dinding atau kertas A4, haha ! Maksud Nisa.. tona kulit tu lebih sekata dan nampak lebih cerah berbanding dulu.. padahal minggu lalu baru sahaja pulang dari utara untuk event dan kat sana panaihh lit lit sampai burn kulit tau! Alhamdulillah gembira tau bila orang tegur macam tu. Memang Nisa akan terus consume Sista Stardust ! Tapi kena ingat, kita kena minum air masak banyak-banyak untuk kesan yang lebih best!




HARGA JUALAN : RM150 - 60 sachet

Harga yang tertera di atas merupakan harga untuk sekotak Sista Stardust yang mengandungi 60 sachet. Anda hanya perlu mengambil 1 sachet sehari, jadi sekotak boleh tahan dua bulan !! Haaa dua bulan sekali, memang berbaloi sangat lah harganya ni.


Perkongsian yang Nisa lakukan ni semestinya perkongsian yang jujur setelah Nisa sendiri consume dan rasakan kesannya. Kepada yang nak mencuba produk Sista Stardust, boleh check laman web Sista Stardust untuk senarai produk dan butiran lanjut mengenai setiap produk. Ikuti mereka di laman sosial untuk lebih perkongsian testimonial.







NISA KAY.

4 ulasan:

  1. 150 untuk dua bulan ok la. kalau ad kesan positif ok. hehehe

    BalasPadam
  2. Bagus untuk berusaha dengan bersungguh-sungguh supaya dapat rezeki yang lumayan.
    eratuku

    BalasPadam
  3. Menarik..harga pun ok..
    https://www.celikvitamin.com/blog/pengedar-youth-skincare-shaklee-seluruh-malaysia-sabah-sarawak/

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay