Assalamualaikum...
Hari ni macam nak taip entry sedih sikit. Entah kenapa Nisa rindu sangat sangat dekat Ash, kucing kesayangan Nisa ni... Ash merupakan kucing pertama yang Nisa beli guna duit sendiri. Masa tu tak tahu apa-apa dan Nisa merasakan orang yang jual kucing ni letak harga agak mahal. Dah la bagi macam tu aje, takde apa-apa barang lain.. belum vaksin pulak tu. Hurmm tapi i dont know lah.. rasa nak sangat bela si kelabu ni.
Korang boleh baca blogpost mengenai hari pertama aku ambil Ash dari tuan lama dia dekat sini. Bila baca balik alahai sayu nyaaa.. Hmmm rindu sangat sangat dekat Ash.. mana lah Ash sekarang ni ? Hidup lagi ke tak ? Ke ada orang ambil dia ? Apa jadi dekat Ash sebenarnya ?
Read More»