Assalamualaikum..
Haa rasanya lama jugak tak update blog ! Alhamdulillah jadual makin sibuk, rezeki makin murah sejak Nisa mula mengacara rancangan baru di Astro Oasis iaitu PESONA MUSLIMAH. Kadangkala rasa macam tak sempat-sempat je nak ke acara. Tapi Nisa tetapi bagi masa untuk majlis-majlis pelancaran produk dan sebagainya.
Okay ni nak share ni.. Nisa baru-baru ni berkesempatan ke majlis pelancaran produk mekap jenama tempatan. Haa ramai dah tahu kan sekarang ni banyak local brand keluarkan liquid lipstick masing-masing. Tak ketinggalan juga mereka buat collaboration dengan makeup artist tersohor di Malaysia. Jom teruskan membaca apa yang menarik mengenai acara pelancaran Limited Edition Liquid Lipsticks Obsses Cosmetics X Nuex Rosli X Syedewa ni..
Read More»
