Sabtu, 19 Februari 2011

Abang aku kata kalau letak gambar, orang lagi berminat nak klik? ? ?

Haaaa tajuk yang aku utarakan nih adalah mengenai abang aku… Siapa lagi kalau bukan pemilik blog Gulai Tempoyak Ikan Patin, iaitu Meuz Angelo. Beliau laa yang cakap kalau letak gambar, orang lagi minat nak klik.

 

Capture

Hoh??? Klik apa? Gambar apa.. Gambar apa? Hehehee meh aku terangkan… Abang aku menganjurkan sesi link exchange. Kui kui kui. TETAPI! Bezanya link exchange yang abang aku buat nih, dia suruh kita sertakan gambar… Tak kira lah gambar ape pun… Nanti biar dia crop kan sendiri…

Haaa… bila dah buat entry tuh, letak laa gambar yang korang nak guna untuk link exchange ni… Along!!! Koi nak guna gambor ni ye ye ye…

DSC_3823Pic credit to : Syam Creativeheart

 

Haaa… bila dah siap entry, submit aje link entry anda itu ke entry abang aku YANG INI TAU !!!! Syarat-syarat penyertaan sesi link exchange ni pon ade kat situ…

So, bila abang aku dah crop gambor korang, dia akan jadi macam ini :

Untitled

Haaa nampak tak, abang aku susun dalam bentuk thumbnail??? So bagi aku memang menarik la kan…. Kemungkinan untuk orang klik gambar lebih tinggi daripada letak link semata-mata…. Korang boleh letak gambar korang yang pose menarik. Jangan letak gambor lucahan pulakk. Adehhh…

So… nak join? Nak join link exchange???? SILA SERBU ENTRY INI. Pastikan korang baca dulu terma dan syarat ye..

Peace.

 

 

 

P/S : Letak gambar diri sendiri lah.


30 ulasan:

  1. blogger pompuan slalu gak nampak buat gini..
    blogger laki tatau plak.. =p




    *trase nak buat.. tp...... =.="

    BalasPadam
  2. blogger pompuan slalu gak nampak buat gini..
    blogger laki tatau plak.. =p




    *trase nak buat.. tp...... =.="

    BalasPadam
  3. hai kak nisa , nak ambik gambar kak nisa boleh ? nak buat special entry pasal kak nisa :)

    adore sgt dgn kak nisa ni .

    BalasPadam
  4. style la brader kamu punya idea !

    BalasPadam
  5. style la brader kamu punya idea !

    BalasPadam
  6. menarik...nanti nizam cuba... :)

    BalasPadam
  7. nisa ley ajar kn mira buat yang tempat pelawat tu tak...yang bawah tu yang nisa tulis kantoi datang sini tu

    BalasPadam
  8. hye nisa...i dh lme jd ur silent reader..rsenya ni my 1st comment..org nme nisa ni mmg sweet n cntik ae..ahaha..my friend pun nme nisa..cun gak..i flow u..:)

    BalasPadam
  9. eh eh momo pn nak join juga la!HEHE

    BalasPadam
  10. oh.. link exchange dgn gmba skali?? lain dr lain nh..

    BalasPadam
  11. @Apricot Pie

    whaaaa
    terharunye...
    ehhehehe thanks dear :D

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay