Sabtu, 19 Februari 2011

Ruang hidup saye… bukan ruang awak. Keh keh keh..

Heheheeee kalau ruang hidup saya, maknanya saya punya.. Bukan awak punya. Yang awak sebelah tuh, bukan awak punya jugak!!! Bwekkk.. Hek hek hekkk….

Okeh ape lah daku merapu nih… Daku sebenarnye nak menyahut seruan abang kac-hakk Taufiq Helios untuk bermurah hati mem-promote blog seseorang. Hehee…

 

naim

Haaaa… kan aku dah kata… ruang hidup saya, bukan awak punye.. Wahahaaa… pemilik blog Ruang Hidup Saye ialah …..

 

Naim Noor Alim

IMG_1328

Blog Ruang Hidup Saye ni macam personal blog yang lain, mengandungi kisah kehidupan seharian si pemilik blog… Haaa kalau nak tahu cerita pasal apa?? Pergi laa ramai ramai blog beliau, klik aja pada banner eh? Eh?

Peace.

 

 

P/S : Terlepas nak review dua blog… Haishhh…


17 ulasan:

  1. huhu... blog yna bila lagi??? blog yna tu usang je tak de follower yang beriban macam nisa..

    BalasPadam
  2. saya org comel 1st yg bg komen ke?
    hopfully...
    wah..traffic la blog dy aftr ni akak promot.
    jeles2.
    saya xtw cmna nk tarik visitor dh.
    sy xwat post comel2 cm kak nisa.
    sy ni ganas2 skt.hoho.
    maybe dats y.
    kak nisa pown cantik.
    sbb 2 lagi ramai org jenguk.
    saya ni dah xda hrpn la=(

    keep posting~
    suka baca=)

    BalasPadam
  3. saya org comel 1st yg bg komen ke?
    hopfully...
    wah..traffic la blog dy aftr ni akak promot.
    jeles2.
    saya xtw cmna nk tarik visitor dh.
    sy xwat post comel2 cm kak nisa.
    sy ni ganas2 skt.hoho.
    maybe dats y.
    kak nisa pown cantik.
    sbb 2 lagi ramai org jenguk.
    saya ni dah xda hrpn la=(

    keep posting~
    suka baca=)

    BalasPadam
  4. nie ala2 blog review la kan.
    heeee ;)

    BalasPadam
  5. th pon da promo naim dah

    http://taufiqhelios.blogspot.com/2011/02/promo-blogruang-hidup-saye.html

    BalasPadam
  6. @Raihana Izzati

    ehehheh
    xpe dear..
    blogging is not about kejar followers..
    janji kita blogging ikhlas, and jd diri sendiri..
    all the best dear :)

    BalasPadam
  7. x salah kn kite review blog orang lain ;) kite mesti saling memberi dan menerima ;) x penah lagi nk review,ssb followers tak ramai mane pun ;)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay