Rabu, 30 Mac 2011

5 blog paling kerap dilawati Nisa Menaip sepanjang 2011 !!

Haaaaa… aku rasa mesti yang dah tahu apa yang aku nak buat ni.. Yeaaa aku nak join PROJEK NETWORK BLOGGER yang dianjurkan oleh Denaihati.com .. aku dapat tahu mengenai projek ni pun melalui blog Andyhowtt.

Weee projek ini sangat menarik! Menurut Denaihati.com, ia boleh mewujudkan network besar dalam kalangan blogger, di samping menambah kenalan baru. Hehehee bayangkan kalau 10 orang senaraikan anda dalam 5 blog pilihannya.. Fuhhhh banyak kot trafik yang disumbangkan… Hehhee…

5 blog paling kerap dilawati 2011

 

darkbatman1. Uhukkk!! Uhukk!! Apahal lak terbatuk nih?? Errr abaikan! Hahaha blog kegemaran ramai ni turut menjadi pilihan aku. Kenapa aku rajin singgah blog darkbatman.com ni???? Sebab blog beliau banyak tips pasal kesihatan! Kalau bagi mak abah baca ni pon boleyyyy…. Nak suh abah aku amalkan tips kasi naik 6 pax boleh? Hahahhaa!!! (Klik pada banner untuk terjah)

 

benashaari2. Blog BEN ASHAARI!!!! Blogger terkenal okeh! Aku dah jumpa beliau beberapa kali.. semuanya melibatkan aktiviti bersama 1tube.my .. Hehehe ternyata beliau seorang blogger yang peramah. Dalam blog pon tak lokek berkongsi tips dan nasihat. Jom singgah ramai-ramai… Klik pada banner tau!

 

 

yuyu3. Blog YUYU ZULAIKHA merupakan pilihan hati aku yang nombor 3!! Sepanjang tahun 2011 ni, aku rasa aku selalu sangat singgah kat blog akak kecik nih. Oopss! Kak Yuyu tak boleh marah.. nanti taka wet muda auwww :P  Blog beliau banyak jugak tips cantik, tips mekap.. macam-macam tips la kan! Sungguh tak kedekut ilmu ye Yuyu comel! Dan aku suka gaya penulisan Yuyu! (Klik pada banner untuk terjah)

 

 

shea4. Blog milik SHEA SYAHIRAH memang menjadi pilihan aku sepanjang masa! Aku sukakan gambar-gambarnya yang sangat cantik, dan juga orangnya yang pandai berfesyen!! Oh myyyy.. aku suka sangat tengok Shea yang comel ni… For me, she has good fashion sense! Wuuuu bila laa aku nak bergaya macam beliau nehhhh… (Klik pada banner untuk terjah)

 

 

hizami5. Blog BUDAK LELAKI !!! Yeahhh blog ini merupakan milik Hizami Rahim… blog dia ni antara blog yang terawal aku betul-betul follow dan baca… Dulu dia [dot]blogspot … sampai lah dia dah tukar ke domain, aku tetap follow dia. Kenapa aku suka blog dia? Sebab budak lelaki ni suka tulis pasal lagu baru yang meletop. So aku tak payah susah-susah search Google ke ape. Hahaha!! Gaya penulisan pon best! (Klik pada banner untuk terjah)

 

Haaa dah habis pon cerita mengenai 5 blog yang sering aku lawat setakat Mac 2011 ni… Meh sini nak ajak blogger join PROJEK NETWORK BLOGGER | Denaihati.com

  1. Syafiq Rosli
  2. Moy Chem
  3. Tasya Amin
  4. Deeyaudeen Sabri
  5. Aqu Api
  6. Aryl
  7. Nurul Izzati
  8. Sab a.k.a. Miss Genit
  9. Meuz Angelo
  10. Hannafauzann

 

Heeee sesapa nak join ramai-ramai terjah denaihati.com dulu… baca penjelasan beliau dulu okeh! Hehehe [ PROJEK NETWORK BLOGGER | Denaihati.com ]

 

sign NISA


27 ulasan:

  1. hallamak..
    dijemput la pulak..
    nanti koi usulkan kemudian ye..

    BalasPadam
  2. huhuu.. semua best2 tu.. tambah belog nisa sati lagi !!!

    BalasPadam
  3. hehe..nti sab try buat..ni tgh bz and mls nk update blog..huhu...btw..thanks invite dear. :)

    BalasPadam
  4. as salam,hai nisa..
    btw,im new here..dtg sggah,
    em,mcmna nk join ya?

    ada apa-apa syarat kelayakan ke?
    (ceh,mcm nk msuk ipt je)..
    hehe :p

    this is my link,do visit..
    http://thejavanesedove.blogspot.com

    BalasPadam
  5. ohhh tidakkkkk! adik nisa! eeee!! nisaaa! jangan panggil yuyu kakak la! wuuuu T_T

    BalasPadam
  6. OH TIDAK.BELOG YUYU ZULAIKHA SANGAT BEST :D

    BalasPadam
  7. 1st? kehkehkeh.. hopefully i'll be ur first in everythg.. :D

    BalasPadam
  8. @sab

    heheh takpe takpe...
    x paksa pon.. just invite..

    BalasPadam
  9. @Ikemal

    nope//
    sy seorang yg suka baca blog santai

    BalasPadam
  10. @DOVE...

    kalau nak tahu lebih lanjut boleh la ke denaihati.com

    bukan sy yg organize projek ni..
    ehehe

    BalasPadam
  11. Salam.
    Selamat menulis blog dik.

    Sya singgah sini melalui promosi di blog sahabat saya : www.sabahbloggers.com

    BalasPadam
  12. hi i have followed your blog and i hope you can follow me back

    BalasPadam
  13. wah, banyak juga ni, KA selalu singgah dekat blog DH.. :)

    BalasPadam
  14. baca-baca entry dari denai hati..tup2 jumpa link nisa nie..

    BalasPadam
  15. Semua blog dan web best-best untuk dibaca. Ada kelainan dan mudah untuk diingati.

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay