Rabu, 30 Mac 2011

PANAS MINGGU INI : Keyword Miera Liyana naik carta beb !!!

Hamboi hamboi hamboiiii (buat gaya Azwan Ali) sejak aku post pasal Miera Liyana tuh, semua panas bontot kan.. Semua suka sangat, terutamanya lelaki lahhhh. Suka dapat tengok free show??? Hahaha ooppss!

Hah? tak ingat entry yang mana? Adoyaiii.. takkan lah masih ada yang tak tahu? Kalau tak tahu, rujuk ENTRY PANAS KEBABOOM INI. Haaa penangan dari entry tersebut, keyword Miera Liyana naik carta beb!! HAHAHAA.. Tak percaya kahh??? Meh aku kasi tengok!

 

kantoi

kantoi2Klik untuk tumbesaran lebih sihat!

 

Haaaa beribu riban tuh!!! Ini rekod pageview dari blogger.com yang aku print screen tiga hari selepas aku post pasal Miera Liyana pakai baju tak cukup kain tuh! Hamboiii laju je korang-korang klik entry nih, pantang betol aku tulis tajuk mengundang sikit kan kan kannn~

Keyword pon macam-macam yang muncul… biasanya keyword blog aku semuanya berkaitan dengan nama aku atau nama blog aku aje… sekali mencanak naik nama Miera Liyana artis baru nak up ni kannn.. Untung kau nyah, glemer express!!!

 

kantoi3

kantoi4

Ini rekod pageview dan keyword yang aku printscreen selepas 5 hari aku post pasal Miera Liyana dok dedah dada dia tuhhh… Masih lagi ramai yang mencari ye…. Di bawah pulak rekod daripada website Nuffnang.

kantoi5

Hamboi mak kauuuu… beriban kot orang dok search Miera Liyana nih.. Hahha apa-apa pun aku takleh terima laa alasan dia, dia kata dia pilih baju tu sebab baju tu paling lawa??? Hoi nyahhh Siti Nurhaliza pon artis perempuan Melayu macam awak, boleh je dia pakai baju yang vogue meletup tapi masih menutup apa yang patut????

Haishhhh…. macam ni lah artis zaman sekarang. Yang anak muda dok puja-puja. Ehh wait.. is Miera Liyana even that popular???? Tettttt!!! Sendiri mau ingattt. Hahahahaa…. (AKU RASA ENTRY AKU KALI NI PENUH DENGAN AYAT PEDAS)

 

sign NISA


9 ulasan:

  1. tu diaaa.... pengganti kak fafau dah sampai..hihihi

    neway, x penah lg nmpk nisa kt uitm ni. kat s.a kan?

    BalasPadam
  2. Btul3.s0k0g sgt2..dato ct x penah nk pki sksi2 but still,she's n0 1...x main la publsti murhn cmni kn?

    BalasPadam
  3. ish..terus mnympah dgn die..

    BalasPadam
  4. OH EMJAYY.HOT BEGITU SEKALI KAH ? HAHA

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay