Khamis, 28 April 2011

Lagu ni buat aku . . . kahkahkah!!!

Assalamualaikum semua…

Hari ni aku balik kelas, aku terus balik rumah… punya lah nak check sama ada parcel dari online shop dah sampai ke belum…. tapi malangnya tak ada pun.

Lepas tu, aku nak pergi ke pusat pos laju untuk tanya pasal parcel aku, so dalam perjalanan tu, aku lalu lah dekat The Old Blossom Box Store, so aku pun singgah laaa… dengan harapan nak beli macaroons! Oppsss cerita lain, entry lain ye.

Sedang aku ber-blogwalking dengan aman damainye… aku singgah laa ke blog Cik Bulat, blogger yang bertanggungjawab design template blog adik aku… Sekali aku terjumpa laaa lagu feveret Cik Bulat.

 

 

POTONG BEBEK ANGSA MASAK DI KUALI?????!!! Kahkahkahkahkahhhh!!!! Haru betol lah lagu ni. Mungkin bagi kanak-kanak lagu ni merupakan lagu riang gumbira lagi ceria. Kuikuikuii…

Tapi not bad ape?? Kan kan kan?? Boleh laa buat halwa telinga dikala diri sedang berduka lara ye tak??? Apa-apa pun.. korang enjoy je la lagu ni yek! Smile with tongue out

 

 

 

sign NISA


14 ulasan:

  1. HAHAHAHA ! OMG !! HAHAHA. Malulah ! kantoi perangai saya !!

    BalasPadam
  2. lagu ni yang memenukan wall semua orang kat SB angkara CB!!
    :p

    BalasPadam
  3. hahahaha, semalam cik bulat menggila suh tok dengar lagu ni lah!!

    50x ulang lagu ni, maseh tergelak!! haha macam cik bulat mase kanak2 je kan, haha

    BalasPadam
  4. hahaha seyes comelll :)! :P.

    kak nisa, akak ada tulis ape2 pasal blog dayana ke? sebab dpt referral 33 dr blog kak nisa. :o? menarik ni hehe.

    with love,
    Dayana AZ
    www.herstoriie.com

    BalasPadam
  5. oooh...best ker lagu nih...sayangnya xleh nak dgr...

    BalasPadam
  6. hahha..
    comel jek..walaupon yana xdengar lagu tu..
    tp yana terbaca kak nisa dgn blogger2 lain komen2 pasal lagu ny kat wall td..
    =)
    kelakar jek..

    BalasPadam
  7. ai nisa...got u!

    pernah tgk nisa wat tutorial shawl..

    hehe..comel..

    terjah belog fad..polow pon takpe..

    join la contest shopping fad,.hehe

    fad polw..hehe

    BalasPadam
  8. hik3....klakar la..

    bebek angsa tu ape ek?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay