Sabtu, 30 April 2011

Love you girlfriend ! ! !

Weehuuuu suka lah!! Suka lah!! Hari ni hari bahagia. Lepas memenuhkan tangki perut dengan ayam panggang Nando’s, Myra ajak aku jalan ke tingkat atas, beli barang serba sedikit di Watsons.

Lepas tu, naik lagi escalator tuh, menuju ke tingkat tiga pulak. Nak pergi mana? Jeng jeng jenggg…..

 

IMG_2567

Yeahhh!! Chocolate Circle.. !!! Fuhhh bagi peminat coklat, masuk kedai ni memang best. Hidung aku pon kembang kempis aje menahan aroma coklat yang menyentuh kalbu. Chewahhhh…!!! Suke noks!

Apa yang Myra nak beli kat situ??? Aku dah malas masuk, so aku duduk luar aje.. Maklumlah, dah masuk kang aku lak yang memborong cokelat. Huahuaa~

 

IMG_2571

Whaaa coklat!! Myra my sayang telah hadiahkan aku coklat neh!! Thanks girl!! Love you muah muah!!

Kenapa beliau bagi aku hadiah ni, biar aku dengan dia aje tahu sebab musabab nye. Hek hek hek~

 

IMG_2572

Yeayyy cokelat!! I loikkkeee!! Oh by the way, aku memang peminat coklat, tapi aku tak makan coklat setiap masa. Kirenye aku ni bukan peminat tegar lah eh? Alaaa tak kesah lah.. Aku sukalah! Hohoo…

P/S : Ade orang cakap dia suka tengok aku pakai shawl biru hitam ni. Sweet katanye. Auwww kembang hidong aku nyahhh~

 

 

 

sign NISA


10 ulasan:

  1. wahh!! comel ar packaging dye. .

    i looovvveee coklat tp yang nie punye x pena rase lagi. .

    kat mane eyh chocolates circle nie??

    hehe

    BalasPadam
  2. ite pon suka coklat gak..anyway..sis sangat cute okay...

    BalasPadam
  3. chybee pon mkn choc sekali sekala je. hehe...bila teringin

    BalasPadam
  4. sape je yg tak suka makan coklet ni,
    lagi2 kalau dapt free kan, hehe =)

    BalasPadam
  5. kay, kak nik tag kay dalam contest
    http://ceritasukasuki-nuri.blogspot.com/2011/04/contestmy-dream-weddingbukan-aku-memang.html

    BalasPadam
  6. Nisa awak sGt cOmel pakai ape2 pOn ;)

    BalasPadam
  7. macam-macam jenis shawl ada. cantik. :)

    BalasPadam
  8. coklat menggemukkan..hoho....me like chocs too ^_^ slalu bg org tobelorone(did i spell it right? )..u ske gak x? hmmm

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay