Ahad, 27 November 2011

: Giveaway datang lagi??? Ada yang nak sponsor tak? Hehehehee….

 

Assalamualaikum semua….

 

Gifts

 

Wahhh sebut aje giveaway semua suka kan… Yelah, mana tahu untung-untung rezeki korang, dapat korang menang hadiah kan?? Hehehe.. Alhamdulillah, dua giveaway yang aku pernah jalankan dulu mendapat sambutan yang hebat. Namun jika terdapat sebarang kekurangan sila maafkan aku ye…

 

Entry ni teaser sahaja. Hohooo.. Agak excited aku, sebab tak sabar nak jalankan giveaway untuk followers tersayang aku. Aku masih lagi dalam proses mencari hadiah-hadiah yang sesuai untuk giveaway ni.. So, aku ada pengumuman yang nak dibuat.

 

Mana-mana pihak (blogger persendirian/online shop) yang berminat nak jadi sponsor hadiah giveaway, boleh email kan kepada aku di alamat email sukamenaip@yahoo.com .

  • Sertakan URL online shop / blog
  • Jumlah dan jenis hadiah ditentukan oleh pihak sponsor sendiri
  • Hadiah boleh diberi dalam pelbagai bentuk (baju / shawl / topup / design template / souvenir / domain dan lain lain)

 

 

 

TERIMA KASIH.

sign NISA

 

 

 

 

Vote me for MAYBELLINE’S FAVOURITE BLOGGER! CLICK HERE!!!!


22 ulasan:

  1. sayang kak nisa!cept2..dapat kn sponsor..try kat raudhah shawl,
    pixel mania..klo akk nk sye leh suggestkn akk sponsor2 lain drop je komen kt blog sye

    www.chocalymilk.blogspot.com

    click lesson for shoutbox

    BalasPadam
  2. wahh! Tak sabar dah nak tunggu Ga from Kak Nisa. Confirm saya join. Hihihi :D

    BalasPadam
  3. @Chocolate

    hehehee segan lahh nak tanyakann :P

    ouh by the way.. jemput undi video maybelline saya :

    http://nisamenaip.blogspot.com/2011/11/mungkinkah-aku-bakal-maybellines.html

    thank you.

    BalasPadam
  4. nisa,saya nak join contest nie..dah vote awak pun awal2 lagi! Gud luck dear untuk contest model tu!

    BalasPadam
  5. wwaahhh!! im waiting for it :)

    excited pulak!

    BalasPadam
  6. nmpk kak nisa dlm tv tdi..rncangan 'jgn tdo lgi'...huhu

    BalasPadam
  7. uikss...ada org tu gi kat Rancangan jgn tidur lagi ngn SR ea? heheee. nampak jelas muka nisa ngan SR :)

    BalasPadam
  8. bestnye..kali ni nak join la kalau x busy..cepat2 ye..heeee

    BalasPadam
  9. Salam Nisa :) Dah e-mail :)

    nurul_hanis15@yahoo.com

    BalasPadam
  10. boleh tak ta wt entry
    p still ley menang
    hahaha

    BalasPadam
  11. xnak sponsor tapi nak giveaway je..

    teheee.. :)

    BalasPadam
  12. wah, kne cepatkan cari sponsor ni...heheeh

    BalasPadam
  13. Kak nisa >_<
    Saya dh tolong tnye sume sponsor..ngeh2..rjin nk tolong :D
    depa dh email akk kn?

    BalasPadam
  14. sini .. ada satu link . cuba try tengok .

    http://orkedbellaracollections.blogspot.com/

    BalasPadam
  15. Newest stylo handbags.
    Hurry up! While stock last!

    http://mrsladysstylo.blogspot.com/2011/11/new-stock-very-limited-items-1.html

    BalasPadam
  16. i'll sponsor for your giveaway..

    i email all details kt u k

    do browse my collections

    http://suciby-mia.blogspot.com

    im also looking for volunteer model for a events nx year.

    do not hesitate to email me all your details ya

    BalasPadam
  17. nisa. kak sha nk sponsor hadiah tp its a travel insurance, mau kah?
    anything tweet me : th3b0r3dsha

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay