Ahad, 27 November 2011

Ini nombor manyak ong!

 

Assalamualaikum…

 

8888

 

Alhamdulillah.. beberapa hari lepas blog picisan aku ni telah mencapai jumlah follower dengan angka yang cantik! Kalau ikutkan feng shui masyarakat Cina, nombor 8 adalah sangat ong (bertuah) ! Hahaha itu ikut feng shui dorang lah kan.. Hehehe…  Aku ingat nak promote blogger yang telah menjadi follower yang yang ke-8888 tuh :)

 

 

1991leyab00

Pemilik blog “MY JOURNEY” ini ialah blogger yang telah menjadi follower aku yang ke-8888. Terima kasih kepada blogger yang dikenali sebagai Leyaboo91 ini. Terharu nyeee ada juga orang nak baca blog aku yang tak seberapa ni. Bukan setakat kepada Leyabook91, tapi ucapan terima kasih juga aku titipkan buat pembaca dan followers sekali. Muuahh!!

 

 

 

Thank you!

sign NISA

 

 

 

Vote me for MAYBELLINE’S FAVOURITE BLOGGER! CLICK HERE!!!!


17 ulasan:

  1. wow! 8888 manyak tuh :>
    btw,congrat.cpt jerk follower kak Nisa naek :'>

    BalasPadam
  2. lapanlapanlapanlapan...
    eighteighteighteight...

    salam maal hijrah....

    BalasPadam
  3. Bestnya! 2k more in order to reach 10k followers... Sy ni 500 pun x sampai lagik! huhu.

    BalasPadam
  4. wowwwwww!!!wa tatak jangka..lu manyak ong maaaa..HAHA :D

    BalasPadam
  5. wah..giler la..ramai tol follower nisa ^ ^

    BalasPadam
  6. ramainye followers awak..btw salam maal hijrah :)

    BalasPadam
  7. smalam nmpk nisa kay kat jangantidor lgi kan..
    ke pelanduk serupa .. :P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay