Isnin, 28 November 2011

Maybelline Catwalk to Sidewalk event (Part 1)

 

Assalamualaikum…

 

Khamis lepas aku dijemput oleh pihak Nuffnang untuk menghadiri satu event Maybelline yang berlangsung di Mid Valley. Mula-mula I was like… have no clue at all what kind of event it will be, but after I met Farah, one of the Nuffies at the Puss in Boots premiere screening, she told me that there will be a fashion show. And I was like.. woww really excited!

 

Since the dress code of the event was “cocktail” I was having a little difficulty because I don’t know what to wear! Oh my… Erk, kenapalah aku menaip dalam English ni? Okay jom sambung cerita.. Aku pun punyalah keluarkan semua dress yang aku ada. Last-last aku pakai chiffon dress dari The Poplook atas nasihat seorang kenalan.

 

IMG_9911

The grand stage. Aku tak tahu kenapa tapi aku suka huruf M yang besar gedabak tu. Hohohoo.. macam berkerlipan aje.

 

 

IMG_9912

Wahhh Amber Chia was in the house! Dia datang dengan kot warna pink, and it was gorgeous! Okay aku memang suka kot dia sebab warna pink errr… And Amber Chia is as beautiful as always.. Tak sempat pulak nak bergambar dengan beliau.

 

 

IMG_9913

Okay event belum start.. Masih menanti rakan blogger untuk hadir, sempat bergosip sakan dengan MadamMondoq, Kak Ina KL dan juga Farra. Wahhh thanks kat hubby MadamMondoq yang tolong ambilkan gambar, memang suka gambar ni, berlatarkan pentas runaway Maybelline!

 

 

IMG_9922

Okay acara dimulakan dengan muzik dan video iklan Maybelline. Kemudian kami dikejutkan dengan penampilan pengacara majlis yang mengenakan mekap mata yang sangat menyerlah. Ouhh ye, mata aku asyik pandang kasutnye aje. Kekekekeee~ I used to own a pair of heels, sama macam pengacara ni punya, but aku punya warna hitam.

 

 

IMG_9925

Ucapan dari wakil Maybelline.

 

 

fesyen2

Yeahhh model semua dah keluar… Aku suka mekap style ni! Dia enhance dekat bahagian mata dengan melukis eyeliner tebal-tebal. I like!

 

 

 

fesyen 1

Wowww yang ini memang berkerlipan baju dan juga mekapnya!

 

 

cats

Suka gila yang ini! Aku suka simple eye make up dengan red lipstick! But red lipstick did not match with my dark skin color haihhh…

 

 

IMG_0039

Jeng jeng jeng… ini kejutan dari Maybelline. Do you dare? Dengan mekap kita boleh bermain dengan warna dan mencuba sesuatu yang berani di wajah!

 

Wahhh memang seronok event minggu lepas sebab aku berpeluang menyaksikan gaya mekap dari Maybelline yang sememangnya kebaboom dan gorgeous! So, dengan produk Maybelline yang berpatutan, korang boleh transform wajah menjadi sangat gorgeous!

 

Ouhhh banyak lagi gambar nak masuk dalam entry, tapi risau entry ni terlalu panjang dan membosankan pulak heh? Aku pun tak suka nak baca entry terlalu panjang. So, aku akan update part 2 esok ye? Thank you everyone! Muahh!!

 

 

 

sign NISA

 

 

 

 

Vote me for MAYBELLINE’S FAVOURITE BLOGGER! CLICK HERE!!!!


15 ulasan:

  1. uncle catwalk tak tahu...

    wangsa walk tahu...!

    hehe

    BalasPadam
  2. Oh, memang ada event kat sini Khamis lepas rupanya. Kebetulan gi MPH bookstore tu, nampak ramai gak org tgk ni..

    Just tgk dari jauh jer..

    BalasPadam
  3. waaaa.... bestnyeee.. x dpt nak pegi sebab balik kampung

    BalasPadam
  4. bestnya...tak sabar nak tau part 2 pulak!

    BalasPadam
  5. i do have obsession dengan heels walaupun i'm not wearing it! :)

    BalasPadam
  6. Newest stylo handbags.
    Hurry up! While stock last!

    http://mrsladysstylo.blogspot.com/2011/11/new-stock-very-limited-items-1.html

    BalasPadam
  7. next time boleh sewa laling i tuk jd photographer.. ahaks...

    BalasPadam
  8. omigosh beeeessst! ok i'm definitely not adventurous when it comes to make up but heck i'd definitely be willing if people wanna experiment on me! LOL!

    BalasPadam
  9. omigosh beeesssttt!! Ok I'm definitely not adventurous when it comes to make up but heck I'm ever willing if people wanna experiment on me! LOL!

    BalasPadam
  10. Waiting for Part2 :D Btw, I've replied yor e-mail :)

    nurul_hanis15@yahoo.com

    BalasPadam
  11. alaaaa..ingatkan nisa yang catwalk td..huhu punah harapan..baru bercita-cita nak tgk nisa bercatwalk..haish haish

    BalasPadam
  12. huyo! best!!! madam pun ada ek :D

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay