Sabtu, 26 November 2011

Salam Maal Hijrah 1433H

 

Assalamualaikum…

 

Alhamdulillah hingga ke hari ni kita masih lagi diizinkan olehNYA untuk bernafas di muka bumi. Semoga segala dosa kita sepanjang tahun ini diampunkan oleh Allah SWT, dan semoga kita menetapkan azam dalam diri kita untuk menjadi umat yang lebih baik pada masa akan datang.

 

 

DOA AKHIR TAHUN :

Bacalah doa ini tiga kali saat menjelang akhir tahun baru Islam, bisa dilakukan sesudah ashar atau sebelum maghrib pada tanggal 29 atau 30 Dzulhijah. (Retrieved from www.jafarsoddik.com)

doa akhir tahun

 

 

DOA AWAL TAHUN :

Bacalah doa ini tiga kali saat kita memasuki tanggal 1 Muharam. Boleh dilakukan selepas maghrib atau pun sesudahnya. (Retrieved from www.jafarsoddik.com)

awal tahun

 

Untuk bacaan doa dalam rumi dan maksud doa, boleh pergi ke website www.jafarsoddik.com .

 

 

Di kesempatan ini, disamping mengucapkan selamat menyambut Maal Hijrah, saya dengan rendah diri dan muhasabah diri, ingin memohon maaf kepada semua sanak saudara, rakan-rakan dan juga pembaca serta pelawat blog SAYA SUKA MENAIP. Mungkin selama ni saya ada melukakan perasaan mana-mana pihak secara langsung atau tidak langsung.

 

Mungkin saya ada buat mana-mana pihak tersinggung tanpa saya sedar, atau apa-apa yang saya tulis mungkin menimbulkan salah faham atau pergaduhan mana-mana pihak. Dengan itu, saya minta harap dimaafkan segala salah silap saya pada kalian. Semoga buku baru untuk tahun Hijrah yang akan datang lebih baik dari tahun lepas. Amin…

 

 

 

Ikhlas,

sign NISA


14 ulasan:

  1. salam maal hijrah ^^
    moga kita menjadi manusia yg lebih bertamadun dan meningkat imannya :))

    BalasPadam
  2. salam hijrah! :)
    moga final year ni beri seribu kenangan gembira. :)

    BalasPadam
  3. Salam Maal Hijrah tok awk nisa.. @~@

    BalasPadam
  4. saya ponn sama nak mintak maaf wlo pun tak pernah wat salah kat akk . huhu . btw, salam maal hijrah kak nisa :D

    BalasPadam
  5. salam maal hijrah kak nisa :) terima kasih sudi kongsikan doa utk bersama..

    BalasPadam
  6. salam maal hijrah nisa

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay