Sabtu, 26 November 2011

Dah sebulan, baru nak update! Happy belated birthday, Mel!

 

Assalamualaikum…

 

Dah sebulan lebih entry ni aku peram jadi jeruk dalam draft. Hoooo entry ni sepatutnya bertarikh 28 Oktober 2011. Beberapa classmates aku merancang nak buat surprise kecil-kecilan untuk Mel.

 

IMG_8229

So sepatutnya aku yang main peranan untuk bawak dia pergi kat taman kat belakang Pusat Komersial tu. Tapi disebabkan aku lambat, so tak jadi pulak. Sudahnye kitorang surprise kan beliau kat bawah rumah dia. Hohooo…

 

 

IMG_8236

Ramai-ramai nyanyi lagu happy birthday.

 

 

IMG_8237

Rombongan surprise untuk Mel.

 

 

IMG_8241

Yeahhh cheese cake from King’s Confectionary.

 

 

IMG_8247

Mel sudah 21 tahun! Dah tua dahh kawan aku sorang neh. Kekekekeee~

 

 

IMG_8250

Tu dia birthday girl Mel Zainal. Happy belated birthday Mel!

 

 

IMG_8253

Aku tak tahulah ini ritual wajib ke hape, but setiap kali kitorang celebrate birthday sesiapa, the birthday boy / girl kena suap semua orang dengan cake.

 

 

IMG_8263

Ana kat sebelah Mel tu pandang-pandang aje Mel potong cake, nak lettewww, walaupun dalam pinggan dia dah ada cake. Hehehee oke gurau-gurau aje :P

 

 

IMG_8266

Cheese cake dan bandung G-Hut. Errr tak tahu kenapa bandung kat restoran ni warna hijau. Kelainan dan keunikan maybe?

 

So… aku tak tahu nak merepek apa dalam entry ni. Agak blur, mungkin sebab entry ni aku dah peram terlalu lama? Huuu besar kemungkinannya di situ. Okaylah, sekali lagi kepada classmate aku, Mel Zainal.. aku nak ucapkan Happy Belated Birthday!

 

 

sign NISA

 

 

 

Vote me for MAYBELLINE’S FAVOURITE BLOGGER! CLICK HERE!!!!


1 ulasan:

  1. hahahaha aku baru baca lah kayyy.. anyway thanks a lot beb :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay