Jumaat, 30 Disember 2011

Jalan-jalan Cuci Mata bersama FIRZARA COLLECTION


40 hours sticky post entry. Scroll down for new entry.



Assalamualaikum semua..



Woahhh sejak dua tiga hari aku tak online sangat nih aku macam dah nyawa-nyawa ikan okayh! Macam ape aje aku rasakan. Online di cyber café sungguh la tak best. Aku tak tahu kenapa, tapi aku taip entry semalam selaju yang mungkin, supaya aku boleh balik rumah cepat-cepat.



Ehh lupakan hal itu! Jom aku ceriakan hari korang dengan mengajak korang jalan-jalan cuci mata dengan aku. Yeahhh jom terjah salah satu sponsor untuk giveaway aku…



FIRZARA COLLECTION


FC2

Di Firzara Collection ada menawarkan berbagai pilihan baju, dress, tudung, maxi skirts… so untuk membakar semangat korang, meh aku review sedikit produk yang dijual di Firzara Collection.




321108_10150356487555518_150741240517_8820168_1661812138_n[6]-horz

Tak sah kalau kita tak cuci mata tengok tudung ye tak? Ada tudung instant, senang nak pakai untuk aktiviti sehari-hari. Ada tudung bawal manik-manik, boleh bergaya di majlis-majlis. Ada tudung syria chiffon, walaupun ringkas, tapi material chiffon nya menampakkan elemen moden.





DSC04021[8]-horz

Cardigan atau jaket pelengkap gaya. Bagi aku, aku seorang yang sangat sukakan cardigan atau jaket. Sesuai dipadankan dengan pakaian dan untuk menambah gaya pada pakaian / dress yang plain.





373797_270060649718562_100001438888153_794490_492303708_n[3]-horz

Haaa… blaus yang dijual juga gorgeous semuanya! Baik pergi rembat cepat-cepat! Nanti dah sold out baru tahu menangis tak berlagu ye tak??? Apa lagi, pergi terjah Firzara Collection!





384543_259385357452758_100001438888153_766384_18599215_n[8]

Sekarang kemain glemer maxi skirt kan? Di Firzara Collection ada jual maxi skirt, salah satunya ialah lycra skirt macam dalam gambar kat atas. Tengok tu model boleh buat jadi dress pulak maxi skirt ni. Material lycra sangat best tahu, berat dan sejuk! Heee~





IMG_8182

Haaa meh aku nak share dengan korang gambar aku bergaya ala-ala minah rock dengan jaket dari Firzara Collection. Guess what? I love the jacket extremely much!!! Tak panas weh bila pakai. Heheee sangat sangat suka.. what more can I say eh?



Heee nak share banyak-banyak malas pulak.. Apa kata korang pulak pergi rajinkan diri terjah Firzara Collection ye??? Hehee selamat cuci mata semua…





FIRZARA COLLECTION







Sign PNG NisaKay





TWEET or LIKE this entry!

11 ulasan:

  1. awesome....

    tp xda mood nak shop la Nisa...

    BalasPadam
  2. mahal x nisa?.. hope quality die tahan lame la kan...

    BalasPadam
  3. gambar last tu nak beli sekali dengan tuan nye bole.? hehehe

    BalasPadam
  4. actually kan kak. i like your face. muka mcm model kot. HAHA.

    BalasPadam
  5. Holla...dari bloy myra..selamat berkenalan..

    BalasPadam
  6. salam,nisa. boleh akak dapatkan email nisa untuk bagi tajaan. email akak di sales.nurhazirahouse@hotmail.com untuk keterangan lanjut. terima kasih.

    BalasPadam
  7. nisa, jam pink tu cantek la.. dari hari tu nak tanye. tu jam brand ape? beli kat mane?

    BalasPadam
  8. on nice promotion...
    take care..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay