Jumaat, 16 Mac 2012

Demam spect mata nerd

 

Assalamualaikum…

 

Wahhh kemain tau meriah sangat meng-update blog dua tiga menjak ni. Hehehe aku sangat busy dan penat sebenarnya, tapi kecintaan aku terhadap blog buat aku lupakan kepenatan tu semua dan update jugak blog. Bila banyak aktiviti dan event, kenalah update blog selalu kan…

 

P3152484

Kali ni nak bercerita pasal spect mana nerd yang aku rasa tengah populer sekarang. Pergilah depan Pavillion or Sungei Wang or Time Square. Budak-budak yang dok lepak kat situ ramai kot yang menggayakan spect mana macam ni. Nerd itu cute ehh??

 

Aku pun tak lupa nak mengumpul spect mata macam ni… Dulu aku ada banyak tapi banyak hilang dan patah.. So empat spect mata yang belah kiri tu semua aku punya, ada dua yang baru beli. Dan dua yang belah kanan tu hakak Pen Merah yang punya. Dia pun dah terpengaruh dengan style spect nerd nih. Hehee..

 

 

P3152485

Spect nerd bingkai pink ni aku baru beli kat Mid Valley, sekali dengan hakak Pen Merah masa keluar dinner kelmarin. Heee cute pulak benda-benda warna pink macam ni. Ehhh pinky girl pulak aku?? Hik hik.. Sekarang ni dah ade pulak jual spect yang takde cermin.. Ada bingkai aje.. So nanti bila ambil gambar guna flash takdelah nampak reflect cahaya tu…

 

 

420610_205183049583407_106426632792383_289343_826192261_n

Dulu aku suka kumpul je spect macam ni, tak selalu pakai pun.. Tapi sejak join kelab peminat Yana Samsudin iaitu Yana SuperFriends, aku tengok Yana ni suka sangat kenakan spect mata nerd bila bergambar or pergi event-event. Heee cutelah pulok!

 

 

20120313_222332

Heee percayakah anda kalau aku kata yang dalam kotak ni semua koleksi Yana Samsudin? Patutlah ke mana-mana ada je spect mata nerd yang Yana pakai. Sekali satu kotak koleksi dia! Hahaa aku pun dah semakin berminat nih nak mengumpul.. Esok lusa dah tak popular spect macam ni boleh simpan buat koleksi antik sampai ke anak cucu ye dak???

 

 

IMG_8856

Heee nak jugok letok gambor pakai spect nerd. Weeehuuu nerd kah aku. Sekarang ni kalau aku keluar jalan-jalan pakai spect ni pun aku tak rasa segan. Nak segan watpa wehh?? Konfiden jer! Barulah orang lain yang melihat konfiden jugekk!! Okaylah.. Kbai.

 

 

Sign PNG NisaKay


25 ulasan:

  1. waa.. cumil pla spect pink tuu.. hehe yes yes first comment haha

    BalasPadam
  2. aaah,spec ni memang nerd..kiut...dan ohsemm..jadi siapa yang pakai dia hensem.bye

    BalasPadam
  3. ieyra ske spect nerd gitu .
    nampak nerd + cute . but , bergantung si pemakai gak lha . hehehe

    BalasPadam
  4. teehee~
    comel je nisa pakai spec nerd tu..

    teringin gak nak beli spec nerd tu..:DDD

    BalasPadam
  5. yaa, now trend for youth. :)

    and i'm one of them yang pakai this spec. haha. saya budak rabun

    grab one !

    BalasPadam
  6. Like yg ada reben merah tecik tu :D

    BalasPadam
  7. kalau yg kaler merah tu mesti smart kan....jelez RM nnti...hehe

    BalasPadam
  8. best nye masuk kelab yana samsudin tu..nk gak !

    BalasPadam
  9. wah seronoknye dah byk koleksi spek mata nisa...

    anyway, nisa nampak comel la pakai that spec....

    so cute.

    BalasPadam
  10. plh yg sesuai ngn mke nisa laa..kalo xnty jd pelik hek8!~

    BalasPadam
  11. Ada jual ekk spek xde cermin.. sempoi tol.. :p

    BalasPadam
  12. spec2 tu mmg cantik2 semua :D well, trend terkini. hehok.

    BalasPadam
  13. wahhhhh...chantek la..tomei..huhuhuh

    BalasPadam
  14. yeahhh... nerd is the best right now,, dah jd trend... :)))

    BalasPadam
  15. tgk awak paki cantik . tapi bila diri sendiri pakai hampehhh..

    BalasPadam
  16. @AMALINA
    betul2..bila sendiri pakai..huduh toi..hahah..mukeku kecik, x sesuai pakai spect gini..

    nurul cakap cakap di malaysia hari ini

    BalasPadam
  17. spec cmni kn dh kua dlu dlu. skg br nk update blk.

    BalasPadam
  18. wey, gambar xdek. cisss. kedekut punyee org. kahkahkahhhhh

    BalasPadam
  19. spek tu lawo.. tpi bler kak nisa pakai nnpak mcm lebih matang sket..(nmpak tua sket.. kiki)
    mgkin bingkai warne lain sesuai sket..
    maaf.. terkomen lah plok.. hahaa..

    BalasPadam
  20. fesyen sekarang under ke balakang balik.kan..polka dot,belang2,nerd..tiada yg lama,tiada yang baru.

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay