Jumaat, 16 Mac 2012

Muka keluar surat khabar Berita Harian.

 

Assalamualaikum..

 

Pagi-pagi aku dah terkujat terkujit sebab baca satu entry di blog MiG Online. Heee kembang hidung tak terkata, gembira apatah lagi.. Dapat keluar surat khabar disamping pelakon kesayangan. Uolls don’t be so jelly jelly yah!

 

Berita Harian YSF

Haaa ini gambar scan salah satu muka surat sisipan Hip dalam surat khabar Berita Harian. Aku ambil gambar ni dari salah satu entry di MiG Online yang baru aku baca tadi. Wahhh dah keluar surat khabar uolls!! Tak sangka Berita Harian nak interview Yana Samsudin sekali dengan ahli-ahli kelab peminat Yana iaitu Yana SuperFriends.

 

Alkisahnya, kami ada meet up untuk makan-makan, lepak dan sekali mengisi borang undi untuk gerak gempur mengundi Yana Samsudin untuk pusingan akhir ABPBH akan datang ni. Maka, sekalilah Yana Samsudin pun datang dengan wartawan yang ingin menemuramahnya dan merakam aksi sebahagian ahli YSF yang ada di situ.

 

Apa-apa pun terima kasih sangat-sangat kat Yana SuperFriends dan Yana Samsudin, tak lupa juga Berita Harian. Bagi yang meminati Yana Samsudin korang boleh follow twitter Yana SuperFriends ya! Boleh mengeratkan lagi hubungan sesama ahli YSF. Kbai.

 

 

Sign PNG NisaKay


19 ulasan:

  1. suka yana..sb dia cool je..muka dia ada iras sorg pelakon indon sinetron melodi..hihi

    BalasPadam
  2. mcm mana akak dpt pergi aktiviti mcm ni ea?

    BalasPadam
  3. aah dah perasan time bace paper tadi..
    bertuah la :D

    BalasPadam
  4. best la :D yana pun ada sekali.

    BalasPadam
  5. wahhhh untung nye awk ...... best tu kalu sy pun dpt camtu :). nak jugak.hee

    BalasPadam
  6. as-salam.
    takperasan lakbro... hahaaa... semua muka sebijik je

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay