Khamis, 31 Mei 2012

Avon meraikan Hari Ibu dengan pelancaran Shine Attract Lipstick

 

Assalamualaikum..

 

DSC_9572

Ambuii lepas bagi salam, takdak mukadimah ape ke benda terus aku tepek gambar Neelofa yang jelita yeh! Memang nak mencuri perhatian korang kejappp. Aku dapat jumpa Neelofa lagi! Untuk kali ke… err dua ke, ketiga ehh? Lupa lahh.. Haaa nape lak aku bertemu Neelofa ni??

 

Haaa baru sekarang berkesempatan berkongsi dengan anda mengenai kisah menarik oleh Avon ni. Tak lama dulu aku ada menghadiri majlis sambutan hari ibu oleh jenama terkenal Avon. Sempena menyambut hari ibu, Avon turut melancarkan gincu bibir terbaru iaitu SHINE ATTRACT LIPSTIC.

 

9Picture credit to : Miss Sunshine

 

Oleh kerana aku dan Pen Merah sampai lambat dek kerana jalan jammed dan hujan, maka kami berdua terlepas acara pelancaran, persembahan, memotong kek.. Ehh banyak jugak ehh benda yang kami berdua terlepas. Aduhh sedihnya!

 

8Picture credit to : Miss Sunshine

 

Ohh ya, bukan setakat melancarkan gincu bibir terbaru, Avon turut meraikan hari ibu dengan memecahkan rekod menjalankan aktiviti make over antara ibu dan anak, berlangsung serentak di seluruh Malaysia! Ibu dan anak yang dah siap make over tu akan ambil gambar bersama-sama oleh jurugambar profesional.

 

Semua gambar akan di upload di facebook Avon Malaysia dan orang ramai boleh mengundi pasangan ibu dan anak paling fotogenik. Peserta top 3 akan menerima hadiah barangan Avon bernilai RM2000.

 

DSC_9574

Tak lama lepas sampai di lokasi, kami terus ke café berhampiran untuk sesi sidang media pula. Gambar (dari kiri) : Neelofa (wajah terbaru Avon), Ms Carolyn Nur Amira Lee, Pengarah Urusan Avon Malaysia dan Aspalin Hj Sirat, Ketua Bahagian Pemasaran Komersial Avon.

 

 

DSC_9602

Tuuu diaa aku tepek lagi satu gambar Neelofa. Neelofa sedang menunjukkan lipstik Shine Attract yang dipakai beliau, kod Passionate Red. Merah menyala uolls! Bagi yang nak nampak berani, seksi aww boleh try pakai lipstick code ni.

 

DSC_9580

AVON SHINE ATTRACT LIPSTICK didatangkan dalam 10 kilauan berbeza, daripada warna-warna natural hingga ke warna yang berani, sesuai untuk semua jenis kulit dan pelbagai peringkat umur.

 

 

DSC_9624

Neelofa bersama ibunya.

 

 

DSC_9674

Yeahhh masa untuk mekap-mekap. Ni memang favorite part aku. Kalau aku tahu ada make over bagai ni haa, dah lama aku datang tak pakai mekap langsung!

 

 

DSC_9647

Tapi aku memang tak mekap sangat pun on that day…

 

 

DSC_9700

Tuuu dia mekap artis telah memulakan operasi men-transform-kan muka ku yang tak berapa nak jelita tuh…

 

 

DSC_9737

Tadaaa jelita tak makkk?? Jangan jelly tau uolls. Hahaha over tak aku?? Seronok dapat mekap free menggunakan produk mekap Avon dan dimekap pulak oleh jurumekap profesional. Ahakss…

 

 

DSC_9718

Lepas dimekap aku diinterview pulak oleh pengacara majlis. Hikhikk.. malu makk…

 

 

P5310162

Goodie bag!!

 

P5310166

Yeayyy dapat 3 Shine Attarct Lipstick!! Berfungsi melembap dan memberi kilauan nyata pada bibir tanpa meninggalkan rasa melekit!

 

P5310167

Dari kiri : kod Cherry Pie, Fever dan Orchid.

 

P5310170

Aku juga membawa pulang Passion Tote khas dari Avon. Woww merah! Sesuai lah kot kalau aku nak pergi dinner ke ape. Hikhik…

 

 

Thank you AVON MALAYSIA! Seronok dapat jumpa Neelofa! Hafiz juara Mania dan Shila Amzah pun ada datang membuat persembahan tapi tak sempat lak nak bertemu dan bergambar sama.. dengan Neelofa pun tak sempat..

 

Apa-apa pun, lipstick SHINE ATTRACT ni sangat sesuai kalau nak hadiahkan mak korang sempena hari ibu. Tak payah tunggu hari ibu pun boleh hadiahkan mak kita kan.. takkan kita sayang mak kita pada hari ibu je, mestilah kita hari-hari sayang kan…

 

 

LAWATI :

Facebook Fanpage AvonMy : https://www.facebook.com/AvonMy

Laman web Avon Malaysia : http://www.my.avon.com/

 

 

 

Sign PNG NisaKay


12 ulasan:

  1. cantiknya lipstick tu.nak try la nanti.hehe

    BalasPadam
  2. neelofa sangat jelita.bestnye dpt goodie bag.:)

    BalasPadam
  3. wahhh.. bestnyer nisa..
    neolofa mmg lawa
    nk mntk tlg bg tips http://adorafiq.blogspot.com/2012/05/bilakah-ia-akan-naik.html

    BalasPadam
  4. wah wah. best nya :)

    psst : Neelofa dgn mak dia, dua2 sama cantik. Nisa juga :)

    BalasPadam
  5. I also adore dengan neelofa ni...tapi sexy sgt la neelofa...huhu...

    BalasPadam
  6. wah . naik seri bila akak lepas make up ^^ hehe . siap dapat goodie bag lagi tu ..

    BalasPadam
  7. hai madam mondoq..eh.silap lagi.haha.. wah, neelofa tu memang cantik..tapi kalau dia tak pakai make up macam mane ye rupanya

    BalasPadam
  8. ptot lah neelof cantik..mak dia pon cantik jgk :)

    BalasPadam
  9. aahh neelofa..beshnyer.. macam awek aku muka dia..

    BalasPadam
  10. fuiyoo seksi gile neelofa

    tp mak dia lagi cun lah! hehehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay