Rabu, 12 September 2012

Tak habis-habis lagi…

 

Assalamualaikum..

 

fake lagi gila

https://www.facebook.com/profile.php?id=100004071650771&ref=ts

 

Aku rasa dah pernah sangat aku mention pasal facebook fake ni semua. Dah penat nak melayan, maka aku biarkan seketika.. Tapi ada pihak yang hilang akal agaknya, sampaikan nak buat fake profile aku, dan buat pula engaged dengan profile yang fake jugak! Kesian blogger HIZAMI RAHIM kerana namanya turut kena tempias.

 

Bila baru-baru ni ada lagi orang yang bertanya facebook di atas fake atau tidak, maka tahulah aku bahawa faker ini belum berhenti dari membuat kerja-kerja yang langsung takde faedah ni. Kau dapat duit kah buat benda macam ni? Heh.

 

Kalau fake profile yang biasa-biasa tu maybe aku boleh buat tak tahu je lah kot. Bila ada orang tanye tu facebook betul ke tak, baru aku jawab facebook tersebut fake atau tidak. Tapi kalau dah sampai nak mengaku diri dia tu sebagai aku, ada pulak yang tak betul macam ni, buat in a relationship lah, engaged bagai, ini sudah lebeyyy bhai! Sudah mencalar nama baik gua dan rakan blogger !

 

Maka bagi yang BAIK HATI dan memahami keadaan aku, aku mohon korang report this fake profile ya.  Sesungguhnya kalau dah orang buat fake profile untuk tujuan tak baik macam ni, barulah aku update blog dan maklumkan kepada semua supaya takde yang tertipu. Sekian.

 

 

Sign PNG NisaKay


24 ulasan:

  1. Die hard fan u kot nisa..hehe..ish, xd keje ke ek diorang ni..

    BalasPadam
  2. akak,. siryus kelakar la prempuan tu.. dh la amek nama akk. pstu sesuka aty je wt tunang ngan blogger lain. haha. btw. mmg ta patut dye wt cmtuh. ish3.. hurmm..

    BalasPadam
  3. erm...baru ni fb sy tak blh bukak jugak..die tulih email sy tak valid tok acc fb...lps tu esk boleh log in...tp bile upload gbr,kuar status upload dr seberang perai,pulau pinang...pdhal dok kl ni...adekah fb asal sy jd mcm kes nisa ni?

    BalasPadam
  4. kenapa lah org buat begini.. aiyaaaa....

    BalasPadam
  5. jahatnya org tu...apa dia dapat ek? huhuhu... sian adik...bawak bersabar yer...:)

    BalasPadam
  6. Xde kerja btol la dorang ni... xtau ape motif..
    Sabar k...

    BalasPadam
  7. memang takder akai la orang yang buat keja macam ni kan.. dah report dh... sabar jer la Nisa..

    BalasPadam
  8. Agaknya dia sengaja buat mcm tuh sbb nak rse mcm mne jadik femes kot :/

    BalasPadam
  9. Tak habis lagi ek kes org tipu profile ni....kodi betol faker ni semua

    BalasPadam
  10. sabar la awk.. mmg lumrah hidup ada org suka & ada org x suka dgn kita..
    nk tnya something boleh?
    membe saya cakap awk continue study kat USM.. btul ke?

    BalasPadam
  11. Owh ingatkan yang engaged tu betul tadi..baru nak wish..huhu..papepon,be tough yeh:)

    BalasPadam
  12. biasalah lah nisa.. org femes..
    sabor ajelah.. nak detect sapa org nya pon kita tak tahu cam ne.. chill!!

    BalasPadam
  13. alah biasa la tu kak .. sabar je kan .. memang kakak kena kuat hadapi benda2 gini . akak mmg femes retis mkn latopp dah . smua jeles tu .. sabar jelah . akk dasyat gila .. akk still study ke ?? yelah buat smua on time .. fuyooo !!

    BalasPadam
  14. saba je yg mampu skrg..

    hai..saya follow awk..

    ples... help me.. http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/help-me-again-bloggers.html

    BalasPadam
  15. sbr ya kakak.. =)
    btw , sila la follow2 hanum..
    http://aboutgadistulip.blogspot.com

    BalasPadam
  16. Sabar.. Setiap perbuatan akan dapat pembalasan.. Try buat report kat admin fb..kot2 dia boleh tolong..

    BalasPadam
  17. saya pun pernah terkena...sbar eh..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay