Rabu, 31 Oktober 2012

Jom shopping yang murah-murah saje !!

 

Assalamualaikum…

 

Wah wahh kemain lagi aku duk update pasal shopping je memanjang kann.. Maklumlah, aku sebagai seorang manusia yang suka shopping secara online ni, memang ada habit suka search online shop apa lagi yang best.. Bila aku jumpa online shop yang best aku share pulak dengan korang kat sini. Hohoo..

 

425106_396202870427856_1714247960_n

BLOG :
http://www.murah-saje.blogspot.com/

FACEBOOK PAGE :
https://www.facebook.com/pages/Runcit-dan-Borong-di-MurahSaje/143847728996706

 

 

Dan online shop pilihan aku kali ini ialah.. MURAH SAJE !! Haaa kan aku dah tulis kat tajuk entry tu, jom shopping yang murah-murah saje?? Hohohooo.. Zaman sekarang ni banyak sangat dah online shop, janji korang pandai pilih online shop mana yang korang nak shopping ye…

 

photo (1)

Ehemm ehemmm kite nak jugak share dress kita dari MURAH SAJE niii… Kuning gituu… Warna dia macam kuning mustard, but bright sikit dari mustard. Ada details reben-reben gitu haaa, so dress ni takdelah plain sangat kan.. Kat bahagian skirt nye pulak ada jahitan yang memberi ilusi kain ni kembang. But actually kainnye memang kembang pun..

 

 

photo*Muka terpaksa censored sebab gelak tak hengat dan mencacatkan gambar*

Bila berjalan pakai dress ni fuhhh serius macam princess !! Hahaha kemain aku berangan kan :p Kainnya memang flare bila ditiup angin fiuhhhh fiuhhh. Hahahaaa… so aku tak rasa rimas la. Aku tak suka maxi dress yang “melekat” kat badan ala-ala baju Saloma dulu-dulu. Aku suka kain skirt kembang-kembang hikss..

 

 

photo (2)

Macam princess tak kite? HAKHAKHAKK.. Ohh ye, untuk sleeveless maxi dress memang aku suka pakai dengan cardigan. Sebab kalau pakai inner nanti nampak la bentuk lengan bahu sume. Errr yout got what I mean? Hihiii… Apa-apa pun meh usha apa lagi jang best kat online shop MURAH SAJE ni..

 

 

68295_427406677321227_948358897_n

THE PEPLUM DRESS – Haaa sekarang popular kan style peplum ni?? A-must-have piece in your wardrobe girls !!!

 

 

404049_423120691083159_856650724_n

CARDIGAN ALAISYA – Haaa aku memang sukakan outerwear (jaket / cardigan) sebab boleh match dengan banyak dress and shirts ! Beli beli beli!! Hahahahaa…

 

 

Haaa pendek kata banyak lagi lah barangan yang memang murah-murah sajeee dari online shop ni! Harga berpatutan dan mengikut perkembangan fesyen semasa… Apa lagi, jom lah ramai-ramai cuci mata kat online shop ni :

 

BLOG :
http://www.murah-saje.blogspot.com/

FACEBOOK PAGE :
https://www.facebook.com/pages/Runcit-dan-Borong-di-MurahSaje/143847728996706

 

 

~Happy shopping~


20 ulasan:

  1. best la dress mcm tu..terasa nk jugak la..huhuhuh..
    lawa..

    BalasPadam
  2. jelesnya tgk org pakai dress mcm ni tapi saiz badan yg cenonet x mgizinkan.. huhu.. :(

    BalasPadam
  3. Haishhh...suka2. Merempit cam akak ni boleh ke pakai dress cam gitu?

    Tapi kalau time bawak kete ok gakkan ada dress aa2 princess cam gitu. Boleh berangan jadi muda balik...hahaaaa...

    BalasPadam
  4. omeynye akak nica ! uhuks :( belanja ah satu baju. kakaka

    BalasPadam
  5. wow serious cantek maxi dress nisa tu..tengs for the info! :)

    BalasPadam
  6. Wah! lawa dress Nisa pakai tu.. Nak gi usha2 gak ah.. =)

    BalasPadam
  7. wak pon sukak tengok dress tuu.. ehhhEee

    BalasPadam
  8. Thanks for sharing! Jenuh gak nak mencari online shop yg murah-murah! :D

    BalasPadam
  9. kalu sudi datang la singgah kat blog belloveno.blogspot.com..

    BalasPadam
  10. cantik dress :) sukesuke!

    p/s : org comeyy pkai ape pn comey. ye dak? haha

    BalasPadam
  11. Salam..cntik la maxie yg aw pkai..brpe harga?hihi..-fatin-

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay