Khamis, 8 November 2012

Pelacaran website baru PRETTY POP dan diskaun hebat !


Assalamualaikum…


Sebenarnya aku nak update pasal hari aku dating dengan blogger kiut miut ni tapiii.. Kita tangguh sikit la yee… heheh aku tak sabar nak share dengan korang satu berita best best best niiii!! Hahahahaa…


announcement-960x350


Ingat tak aku pernah share dengan korang pasal online shop PRETTY POP ni?? Haa kalau tak ingat korang boleh baca kat sini ye adik adik manis sekaliannn.. Kali ni, sekali lagi aku nak promote apa yang terbaru dari PRETTY POP niii…



Macam poster yang telah aku tepek kan di atas, meh sini semua aku nak uar-uarkan bahawa PRETTY POP telah pun mempunyai laman web baru lagi rasmi ohoyyyy! Dengan laman web baru ni, urusan jual beli menjadi lebih mudah di mana korang boleh beli dengan lebih teratur dan sistematik gitewww…




prettypop


Ahaaaa lebih kemas dan teratur katalog barangan yang available dengan website baru niii.. Barulah seronok kita yang gemar shopping ni nak usha barangan PRETTY POP ye dakkk??? Lampirannya begitu mesra pengguna, sebab kat sidebar belah kiri ada kategori pakaian, so korang boleh klik mana-mana kategori pakaian yang korang nak cari.




pretty


Urusan pembayaran pulak lebih mudah dilakukan dengan sistem di bawah ipay88, kalau tak silap aku, dengan sistem ni korang yang order barang boleh terus bayar. Haa kan mudah tu.. kalau nak beli tu bayar je lah terus kan? Barulah tak ade sebarang kesulitan pasal reservation or booking tak gituuu…



Korang boleh subscribe newsletter dari PRETTY POP  untuk menerima berita terbaru mengenai update baju-baju yang ngetopppp fuhhh! Daftarlah akaun di bawah laman web PRETTY POP supaya anda boleh menikmati pengalaman shopping yang jauh lebih mudah !




10


WOHOOOO berita best untuk online shoppers sekalian !! Muahahahaa… kalau anda membeli belah di laman PRETTY POP pada hari ini (yakni hari ISNIN 5 November 2012), anda layak mendapat diskaun sebanyak 10% yawww !! Diskaun dikenakan ke atas setiap item tau, best best ! Dan untuk melayakkan diri mendapat diskaun, anda perlulah membuat pembayaran pada hari yang sama.. Dan membeli 2 item ke atas, korang dapat free postage !!



Apa termenung lagi depan blog suka menaip ni??? Ramai-ramai terjah PRETTY POP sekarangggg !!!


blue-horz-vert








~ Jom shopping jom! ~

3 ulasan:

  1. saya baru check blog ni! best, tapi still new lagi kan,barang tak banyak sangat. hihi

    BW here, first time baca blog Kak Nisa. NICEE (y)

    BalasPadam
  2. nisa, jemput singgah.blog sy. cikbee2012.blogspot kalo nak mintak promotekan product camne eh?

    BalasPadam
  3. salam ziarah,

    cantiknya ... akak teringin nak order juga .

    jemput ke blog akak yg x seberapa di cheezemaz.blogspot.com. Boleh rasai keenakan sos dari serbuk cheese yg bila dicmpur dgn air panas menghasilkan sos sesedap cheese wedge, KFC

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay