Khamis, 8 November 2012

Revolusi TUDUNG BAWAL ! Fesyen bawal terkini dari Mulawa Fashion !

 

Assalamualaikum..

 

Kemain tau tajuk entry aku bertanda-tanda seru.. Ihikkss… hari tu dah share dengan uolls pasal baju-baju yanh cantik-cantik kann.. Malam ni aku nak share pasal tudung pulak ye. Dah pakai baju cantik, nak lah pakai tudung yang sepadan ye dak?

 

Tapi perasan tak korang sekarang fesyen tudung semakin hari semakin mudah dan ringkas? Maksud aku sekarang ni tudung bawal kembali menjadi kegilaan ramai sebab mudah dipakai dan boleh digayakan dengan pelbagai gaya !

 

MULAWA FASHION

557570_487713451248824_237002103_n

Ehem ehemmm mari tengok ni! Tudung bawal yang simple tu kini datang dengan motif bunga-bungaan gituu! Sangat sesuai digayakan ke majlis santai atau formal, sebab motif bunga nye pun tak terlalu sarat kan?? Kalau nak order KLIK DI SINI YA !!!

 

548798_483527858334050_351153712_n-horz

Di online shop MULAWA FASHION ni jugak ada jual tudung bawal dengan Polka dot Sulam ! Haaa ni bukan printed polkadot yang mudah haus bila dibasuh tu yee… Ini polka dot sulam punye! Nampak ringkas, tapi cukup cantik dan manis! Ewah ewahhh!! KLIK DI SINI kalau nak usha Bawal Polkadot Sulam ni yee…

 

644093_483405875012915_506538522_n-tile

Ahaaaa di samping kegilaan wanita zaman sekarang terhadap tudung bawal, pemakaian shawl jugak masih relevan seiring dengan kebangkitan semula tudung bawal. Pergghhh ayat macam karangan SPM! Skema betol.. Hahahaa….

 

Yang dua di atas, itu adalah Mulawa Shawl - 2 Layers, beli satu, umpama beli 2 helai! Hahaha sebab boleh pakai dua-dua belah.. Kan ade dua layer warna tuu.. Hikhik… Manakala dua yang di bawah tu adalah Mulawa Shawl – Mill.. Shawl-shawl yang plain macam ni memang amat-amat mudah nak matching dengan baju-baju yang bersepah dalam gerobok kite tu kan??

 

Sekarang ni pulak tengah naik fesyen tribal lah, printed lah, color block lah… jadi penyelesaiannye, belilah shawl-shawl atau tudung-tudung yang bercorak minimal atau plain macam yang dijual oleh MULAWA FASHION ni yee… senang nak matching kan, dan kekal sepanjang zaman gituhhh! Ahaks!

 

Jom cuci mata :

MULAWA FASHION

 

 

 

~Happy shopping~


10 ulasan:

  1. aah sekarang da mcm2 cara da pmakaian tudung bawal

    BalasPadam
  2. Wah , rambang mata tengok . Semua cantik2 .. sukaa

    BalasPadam
  3. hye kak nisaa , fika suka blog kak nisa , can you follow me back ? pleaseee , hee . here my link http://afikasyafrizon.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. sorg2 lelaki kt sini.ah dulik. -.-
    nk usha utk my mum. ;)


    -afiq-

    BalasPadam
  5. walaweh..
    cantik bangat..
    *sinetron terlebih*

    from ::Arkitek Hati::

    BalasPadam
  6. sya nak order mulawa fashion terbaru 10 helai boleh... & bpe rm?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay