Ahad, 17 Februari 2013

Essenseri – wajah pasti berseri !

 

Assalamualaikum..

 

Macam-macam produk yang baik untuk kulit wajah kita yang ada kat pasaran sekarang ni.. Salah satunya ialah Essenseri, produk yang aku sedang gunakan sekarang… Dah lebih sebulan aku menggunakan produk Essenseri.. Alhamdulillah hasilnya baik dengan kulit aku…

 

Capture

Yang pertma sekali… Essenseri’s Skin Renewal Facial Cleanser.. Kalau kita bersihkan mekap pakai mekap remover sahaja, kadang-kadang masih banyak baki mekap yang masih ada pada kulit. Baki mekap ni kalau tak dicuci betul-betul akan mendatangkan banyak masalah kulit..

 

Dengan Essenseri’s Skin Renewal Facial Cleanser, kulit memang kompem-kompem bersih suci gituuu.. Sebab istimewanya pencuci muka Essenseri ni… turut berfungsi membersihkan sisa mekap apda wajah! Jadi fungsinye memang membersih dan menyegar kulit wajah! Haaa memang berseri-seri laa guna produk Essenseri’s Skin Renewal Facial Cleanser niiii! Cleanser ni jugak boleh menanggalkan kulit mati dan mencerahkan kulit gituu..

 

 

ACNE REDUCTION

Essenseri juga ada beberapa produk lain iaitu facial mist yang sesuai dengan kondisi kulit dan keperluan yang berlainan.. Yang ni my favourite ! Masa nak dekat final exam dulu, muka mula naik jerawat. Pipi gatal-gatal tanda jerawat mula nak meneroka wajah aku. Oh tidakkkkk!! Jadi lepas cuci muka, sebelum tidur aku akan spray Essenseri’s Acne Reduction Serum Mist kat bahagian yang nak naik jerawat tuu.

 

TADAAAA…!! Bangun esok pagi, pipi yang nak naik jerawat tu dah tak gatal-gatal yeahuuu!! Tapi aku teruskan spray Essenseri’s Acne Reduction Serum Mist sebelum apply skin care yang lain sebab aku betul-betul nak jerawat yang dah start berbiji-biji tu surut. Alhamdulillah dalam dua tiga hari jerawat surut, tak teruk dan terkawal!

 

 

EXTRA WHITENING

This one if my favourite! Essenseri’s Extra Whitening Serum Mist. Siapa taknak kulit dia cerah berseri kan kan? Aku pun nak jugakkkk. Duduk kat tempat baru cuacanya panas betul.. Kejap je dah gelap aku ni.. Hehehe.. aku ni ade perangai malas sikit pakai sunscreen.. So produk di atas ni laa solusinya…

 

Kalau masa jerawat tengah tak memuncak, aku fokus pada Essenseri’s Extra Whitening Serum Mist niii.. Spray pada muka dua tiga kali sehari macam tu… Haaa masalah kulit gelap kini di atasi gituu.. At least ia membuat kulit muka aku kurang sikit tak sekatanya.. Selain tu, serum mist ni berfungsi mengatasi jeragat dan pigmentasi..

 

 

AGE DEFYING

This one Essenseri’s Age Defying Serum Mist… Kadangkala bila hadapi banyak masalah dalam hidup buat kita nampak macam “hilang seri”.. bila asyik bermasam muka pun boleh buat kedutan muncul lebih awal, dan kita nampak lagi tua dari umur sebenar!! Oh nooo!!

 

Essenseri’s Age Defying Serum Mist ni boleh membantu menganjalkan kulit.. Haa nak jadi macam Rozita Che Wan tak? EHHH!! Amalkan pemakaian setiap hari untuk mengatasi masalah kedutan dan kulit tampak lebih remaja !!

 

484893_282313318564931_143817479_n

 

Haaa… pendek kata, produk Essenseri ni dah lah dijual dengan harga yang amat berpatutan… Malah, sesuai dengan kegunaan mengikut kondisi kulit.. You guys can choose nak guna yang Acne Reduction, Extra Whitening atau Age Defying… Yang penting, pilih yang sesuai dengan keperluan you guys okay?

 

Kat mana nak dapat produk ESSENSERI ni?? Haa you guys boleh like facebook page Essenseri DI SINI ! Jadi you guys boleh mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai produk Essenseri okay?

 

 

XOXO


16 ulasan:

  1. mak oiii .. panjangnya jalan cerita .. heheee

    BalasPadam
  2. Ada jual kat guardian/ watsons x? :)

    BalasPadam
  3. Byknya produk..nak cuba jgaklaa nanti..tkasih^_^

    BalasPadam
  4. comel lah product ni ! feeling artis korea jap..hahahah

    BalasPadam
  5. wah3...hehe..kalau saya pakai boleh ke jadi berseri :3

    BalasPadam
  6. Botol dia comel u_u tapi takde duit sekarang sob sob sob..

    BalasPadam
  7. Botol dia comel u_u tapi takde duit sekarang sob sob sob..

    BalasPadam
  8. packaging diaaaaaa.... nak try 1 produk! :)

    BalasPadam
  9. Salam,

    Comel dan tampak berseri adik Nisa dengan Essenseri :) Terima kasih kerana menggunakan produk Essenseri :)

    Adik-adik,

    Untuk keterangan lanjut tentang produk ESSENSERI, sila layari Facebook 'TERAJU SARI BEAUTY' (www.facebook.com/TerajuSariBeauty)

    Tempahan dan pembelian bole dibuat secara online melalui

    Email: terajusaribeauty@gmail.com atau
    SMS/WhatsApp: 013 359 2675

    Terima kasih :)

    TERAJU SARI BEAUTY
    (pengedar online produk Essenseri)

    BalasPadam
  10. product baru ya .. baru pernah dengar :)

    BalasPadam
  11. untuk satu botol yg mist produk tu, boleh tahan brape lame ea?

    BalasPadam
  12. nampak macam produk mahal, but quite affordable. mana nak dapat produk ni?

    BalasPadam
  13. Hai.. done singgah n follow d sini.. sudi2 lea follow mine back yea.. =) tQ.. senyum selalu.. =)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    BalasPadam
  14. Adik Saydatul al aman,

    Mengikut kajian dan pengalaman penggunaan oleh pengguna kami, satu botol serum mist bertahan dalam masa sebulan.

    Adik Siti Farisha,

    Yes, it is very affordable. One set cleanser and serum mist is RM47 only. Untuk keterangan lanjut dan tempahan, layari kami di facebook

    www.facebook.com/TerajuSariBeauty

    Email: terajusaribeauty@gmail.com

    Atau SMS: 013 359 26 75

    Twitter: @TSariBeauty

    Terima kasih adik-adik.

    Teraju Sari Beauty
    Pengedar Online Essenseri

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay