Sabtu, 23 Februari 2013

[VIDEO] – Mingguan Amanz minggu ini.

 

Assalamualaikum…

 

Aku decide every week aku nak share dengan korang video AMANZ dengan korang.. Aku pernah maklumkan yang aku sekarang bukan sahaja blogger dan pemilik online shop FSYN, tapi aku juga freelance host untuk video mingguan dan bulanan di AMANZ .

 

Oh yee.. minggu ni aku pakai dress dari FSYN, dan neon tribal wide shawl juga dari FSYN. Tapi kalau korang nak tengok collection wide shawl, boleh tengok kat instagram @fsyn_my ye.. sebab collection wide shawl aku tak update kat facebook page FSYN

 

 

THANKS TO :

Ikhwan Affandi – videographer, editor

AMANZ – boss, tukang bayar gaji, tukang buli

 

 

YOSH !


9 ulasan:

  1. cantik dah keluar.. harganya pun cantik jugak.. cer nisa beli.. nanti syuk bleh test drive. heheh :D

    BalasPadam
  2. tak nak taip laju2.... nanti penat.. hihihi. kak, akak boleh jd pengacara ah. p tv3 ah kak. bende fakta biasa bosan tapi akak sampaikan, caranya. penuh semangat. cayalah kak!

    BalasPadam
  3. macam mana lah dengan PS4 tu.. Apa yang menariknya pasal ps4 kali ini

    BalasPadam
  4. assalam, salam ukhuwah dari bunda..

    BalasPadam
  5. pehhhhhhhhhh,nisa ...macam pengacara televisyen dah den nengoknya,hehe....

    BalasPadam
  6. Tagline peliks .. YoOshh..! But nice dgn suara yg jelas. Keep it up Nisa, i wish you luck ..

    BalasPadam
  7. Yosh tu pekebende? Nice presentation with clearly voices .. Keep it up Nisa, wish you luck ..

    BalasPadam
  8. Boleh jadi pengacara TV ni ;D hee

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay