Ahad, 24 Februari 2013

Ready stock vintage watches at FSYN !

 

Assalamualaikum…

 

Seperti yang kalian tahu aku sekarang turut menguruskan online shop aku. Dan sejak kebelakangan ni alhamdulillah online shop aku berjalan dengan lancar.. Aku ada sewa tapak kat butik orang. Sales pon okay.. And now tengah nak fokus stok yang online pulak…

 

IMG_2751

 

Taraaaa… antara stok yang aku nak update hari ni ialahhhh VINTAGE WATCH !! Aku tengok pasaran vintage watch ni boleh tahan.. Sebelum ni aku buat pre order pun ramai yang beli jam.. Jam tangan memang one of the in thing right now eh??

 

Tapi stok limited.. aku jual 10 pcs dulu.. Kalau permintaan tinggi aku akan restock banyak sikit laa.. hehehe… Harga? Aku letak harga yang amat berpatutan iaitu RM30 termasuk postage, tak kira anda di Semenanjung Malaysia, Sabah atau Sarawak.

 

cats

 

Ni antara stok vintage watch yang akan aku update di online shop aku malam ni.. Errr maybe petang ni? Sebab dah siap shoot gambar items and dah edit.. Tinggal nak update aje.. Semoga ada sambutan.. Hehehee….

 

Kalau ada yang dah berkenan, and nak order, jangan order kat sini tauu!! Aku update kat sini sekadar nak mengwar-warkan udpate terbaru dari online shop aku.. Hehehe kalau taknak terlepas collection vintage watch ni, jangan lupa like fanpage online shop aku atau follow blog online shop aku.

 

 

FANPAGE FSYN : https://www.facebook.com/FSYNbyNK

BLOG FSYN : http://fsyn.my/

 

 

 

XOXO


6 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay