Khamis, 13 Jun 2013

SEJARAH HARI JADIKU – Termasuk tandas lelaki dan kek dari Mr Handsome

 

Assalamualaikum..

 

Pertama-tama sekali aku memanjatkan syukur yang tak terhingga kepada Allah SWT kerana mengurniakan aku nikmat hidup hingga ke hari ini, mengizinkan aku mencapai apa yang aku mahu dan mengurniakan rezeki yang melimpah ruah ke dalam hidup aku. ALHAMDULILLAH.. ALHAMDULILLAH…

 

Hari ini, tanggal 13 Jun 2013 maka dengan rasminya aku berumur 22 tahu. Ehemmm kalau boleh korang buat-buat tak ingat je lah ye umur aku. Anggap je aku ni 15 tahun sebab aku ni masih berperangai kebudak-budakan dan tak berapa nak matang dalam banyak benda. Kekeke…

 

Pada hari yang bersejarah ini. Cehh konon je kan. Aku telah mengalami dua peristiwa yang TAK PERNAH aku alami sebelum ni. Betul tak pernah ni ! Seperti yang aku nyatakan di tajuk entry ini, haa maka korang boleh agak la kann..

 

DSC03942

Hari birthday pon bekerja uolss.. Berkejar ke sana sini mengambil stok untuk jualan di online shop aku. Ehemm nak promote kejap, siapa ada INSTAGRAM jom follow online shop @fsyn_my ye. Kui kui kui.. So hari ni aku gerak dengan bos aku, dari KL Sentral. Selesai urusan aku, aku decide nak lepak Starbucks The Gardens, Mid Valley City.

 

Sebelum tu aku haruslah mengosongkan tangki kan. Kang lepak kat Starbucks nak minum-minum lagi… Maka aku pon menonong la mencari toilet… Dah jumpa toilet, takde pandang kiri kanan aku laju je melangkah masuk. Sekali aku nampak “mangkuk berdiri” elok bersusun kat dinding pastu ade lengchai yang tengah basuh tangan kat singki pandang pelikkk kat aku.

 

DSC03940

Maka aku pon tersedar yang AKU DAH TERMASUK KE TANDAS LELAKI !!!!!!!!!!!!!!! Ya ampunnn mana nak sorok muka haihh !! Nasib baik takde ramai orang. Ade sorang je kat singki dan dia je nampak aku. Waduhh jatuh saham gua selaku besday girl hari ni ! Wuargghh !! Ni first time gua termasuk tandas lelaki tau ! Sudahnya aku berlari keluar sambil cakap “Sorry”.

 

 

DSC03944

Okay dah sudah lepas hajat tu, daku tuju lah ke Starbucks, dengan harapan dapat la sedas dua line wifi percuma sebab daku nak submit kojeee.. Tengah aku melayan perasaan yang kacau bilau dek internet yang semput-semput, aku didatangi lengchai staf Starbucks membawa dulang berisi kek, dan dia cakap “Happy Birthday Miss”

 

 

DSC03946

Dengan hidung yang sekembang yang mampu aku mengucapkan “Thank You” dan letak dulang tu atas meja. Aku ingatkan memang STARBUCKS ni tahu aku punye birthday, sekali kat tisu ade pulak pesanan dari seseorang yang menggelarkan dirinya HANDSOME. Oke bagi aku perasan gilo orang ni. Ehh kbai. HAHA.

 

 

DSC03949

Aku syak la kan.. bos aku yang beli kek ni, pastu suruh staf tu hantar kat aku. Sebab bos aku Tekong dengan Aman memang ade kat Gardens ni, sebab ade event. Aku je malas join sebab nak submit koje. Nasib la aku boleh makan kek ni. Buatnye belikan kek lobak? Aku buat hiasan je la..

 

Apa-apa pun terima kasih banyakk banyakk kepada insan yang telah menggelar dirinya HANDSOME ini kerana bagi aku kek. Aku tetap rasa ni mesti keje bos-bos aku ni, nak buat aku perasan la ni =.- Demyu kahkahkahhh… Kalau orang yang bagi ni bukan bos aku dan betul-betul handsome, kenapa tak tinggalkan nombor phone ye dak? Kihkihkih.

 

 

P/S : Serius macam tulisan bos aku. Nak kena dorang ni =.=”

 

XOXO


41 ulasan:

  1. Assalamualaikum nisa! selamat hari lahir dik! sekali lagi wish takpe kan? hehehehe adoiii gila kantoi birthday girl masuk tandas gens. hihi redha! semoga panjang umur, murah rezeki ye dik >____________<

    BalasPadam
  2. WAH ADER PEMINAT MISTERI TU..Happy Birthday Nisa. Semoga berjaya dunia dan akhirat..:)

    BalasPadam
  3. happy birthday to u nisa!akak doakan moga Nisa panjang umo,murah rezki selalu.btw,bos ensem tak.haha:)

    BalasPadam
  4. haha. nice story ! ;) anyway,hppy bufday Kak Nisa ! may Allah bless u always sis . Aminn ..

    BalasPadam
  5. wahhh.. bestnya dapat kek. xboleh blah yg salah masuk toilet tu. hahaha.. happy birthday kak nisa! :DD

    jemputlah dtg blog saya.. :D
    http://madamoiselleayuslittletalks.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. Happy birthday kak nisa :)
    Semoga panjang umur dan murah rezeki :)

    BalasPadam
  7. Selamat hari lahir yang ke 15 cik nisa...eh 22 hihi

    BalasPadam
  8. mesti muka merah padam kan..hahahaa

    semoga panjang umur :)

    BalasPadam
  9. Happy Birthday Kak Nisa Kay. :) hee. tak sangka hari jadi kita sama :)

    BalasPadam
  10. Happy birthday Kak Nisa Kay!! tak sangka bday kita sama :)

    BalasPadam
  11. happy birthday...!!tahun depan punyer birthday,jgn masuk salah toilet lg taw.. :)

    BalasPadam
  12. wah... romntik gak org yg bagi kek tu... biarlah dia perasan ke tak... yg penting cara dia buat penghantaran tu dan tulis kat tissue tu gaya dia romantik suwit sgt2...

    happy besday Nisa...

    BalasPadam
  13. happy besday...:) pergh ada dua surprise dalam satu besday.:)
    harap2 mr.handsome tu adalah aaron aZiz.eh:? huhuhu

    BalasPadam
  14. Happy birthday kak nisa. hehehe sdp kek :)

    BalasPadam
  15. happy birthday nisa,umo kita sama la, hehe.

    comel je bos nisa buat camtu, haha

    BalasPadam
  16. pergghhhh,,, kalau muja,, rabak dah hidung on the spot,, hahaa

    BalasPadam
  17. Sanah Helwa NK..smG makin tambah rezekinya

    BalasPadam
  18. hepy bezday nisa..amboi menonong masuk je la ni...hehe..nsb xrmi org kt toilet

    BalasPadam
  19. Happy bufday Nisa Kay! Umur kita sama lah. Bufday pun nak dekat dah. 16 June ;)

    BalasPadam
  20. Selamat Hari Jadi...semoga lebih berjaya & berjaya...
    (^_^)

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    BalasPadam
  21. siapa lelaki handsome yang bertuah tu sweet sgt jeles i. happy brthday

    BalasPadam
  22. part msok toilet salah tu klakaq giler haha..btw happy birthday!

    BalasPadam
  23. takkan la sy nak tinggal no phone... malu laa...hikhikhik...hope u enjoy ur cake...and oh my english...yoshhh

    p/s: bukan saya yg bagi kek...hihihi

    BalasPadam
  24. Hppy Bfday Nisa Kay! May all your dream wishes & dreams come true! Stay ohsem & cool babe :)

    BalasPadam
  25. sama bday abang akak dik..dia pun suka benor meniaga..good luck ok

    BalasPadam
  26. sama bday dengan abg akak dik...heppy bday..dia pun sama suka benor meniaga...good luck

    BalasPadam
  27. Harap2 bukan bos tapi betul2 putera charles V ke? Brad Pitt ke? Afdlin Shauki (opss salah lak)..tapi kalau betul2 handsome, bos pun boleh lah kan,kan?

    BalasPadam
  28. hpy belated bday.
    xpela spe bg kan? tp kek tu sedap x?
    wish all ur wishes come to u sooner or later :)

    btw, please report this fan page(PENCURIK GAMBAR2 PEREMPUAN)
    belum delete lg ni.
    nanti kang gambar2 u guys sume lak penuh dlm page dia ni.
    report ea.
    http://melangkaugarisan.blogspot.com/2013/06/nasihat1-bf-panas-baran.html

    BalasPadam
  29. HAPPY BELATED BESDAY NISA..MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS.^_^

    BalasPadam
  30. haha~part masuk tandas lelaki tu mmg lawak..btw,epy belated birthday awek cun :)

    BalasPadam
  31. hihihi so sweet..happy birthday nisa

    BalasPadam
  32. hahaha. ni lawak. takpe kenangan harijadi.
    hapy belated besday.

    BalasPadam
  33. Kepada semua Nuffnanger, jom like page Nuffnanger Malaysia untuk tingkat earnings kita semua

    Nuffnanger Malaysia

    Realiti dan Fiksyen



    BalasPadam
  34. sunguh xsngka lar birthday kite sme dgn nisa, 13 Jun 1991..hehe
    - aishah -

    BalasPadam
  35. Selamat Hari lahir...Semoga panjang umur dan berjaya dalam bidang diceburi..^^

    BalasPadam
  36. Hb nisa.. lambat wish hehe.. nisa boleh tak buat review about Etude House product? Product ni dari korea and now, dah popular kat Malaysia.. duta product ni kalau tak silap group Shinee, Sulli n Kristall f(x).. harap sangat buat sebab nisa selalu buat review with full details baca kat blog lain kebanyakkannya tak full details..

    BalasPadam
  37. assalamualaikum nisa...wah seronoknya ada yg bagi kek hari jadi la...;)

    BalasPadam
  38. assalamualaikum nisa...wah seronoknya ada yg bagi kek hari jadi la...;)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay