Rabu, 5 Jun 2013

JUNE wishlist

 

Assalamualaikum…

 

Dah hampir seminggu kita menempuhi bulan pertengahan tahun iaitu bulan June… Bagi yang lahir dalam bulan Jun seperti aku, semestinya mengharapkan bulan ni penuh dengan perkara-perkara yang menggembirakan dan membahagiakan..

 

Tapi semestinya kita tak dapat nak elak kalau kita ditimpa dugaan dan ujian dariNYA… Cuma mengharapkan situasi akan jadi lebih baik dan setiap masalah tidak memburukkan keadaan.. Begitulah harapan aku.. mengharapkan perkara yang lebih baik dan semoga masalah-masalah dapat diselesaikan !

 

june nisakay

 

Selain daripada mengharapkan keajaiban akan berlaku pada hari jadi aku kurang 10 hari akan datang (berangan je laa haha) aku ada beberapa wishlist yang nak aku laksanakan dalam bulan ni InshaAllah..

 

1. LULUS UJIAN KOMPUTER

Haaa ujian ape ke benda pulak ni.. Hahaha aku sekarang dah mula masuk kelas di Metro Driving Academy sebab nak amik lesen. See? Dah tua-tua xdok lesen lagi.. sobs sobs. So aku harap aku dapat lulus computer test dengan sekali percubaan je, so aku dapat start belajar bawak kereta cepat-cepat okay?

 

 

2. MENYAMBUT HARI JADI DENGAN KAWAN-KAWAN

Takdelah nak buat celebration sangat ponnn… dapat keluar berjimba dengan kawan-kawan pun jadilah yee.. Tapi malangnya hari jadi aku jatuh pada weekday.. so nampaknya macam tipis jugak harapan aku nak berjimba dengan kawan-kawan. Huk huk..

 

 

3. NAK BACKPACKING DENGAN KAWAN KE PULAU

Haaa ini kerja gila. Sebenarnya aku nak pi backpack sorang-sorang ke mana-mana pulau kat Malaysia niii. Tapi macam seram lak nak pi sorang-sorang. Plus nanti sapa nak ambik gambar aku nanti? Muehehe…

 

 

4. HANDPHONE BARU !

Aku bukanlah nak tukar kepada phone baru, tapi aku tengah target nak beli another android phone supaya senang aku nak berurusan dengan customers online shop aku dengan nombor lagi satu. Plus atas sebab-sebab tertentu aku nak bertukar nombor telefon.

 

 

5. NAK MENANG PERTANDINGAN T.O.P GIRL by THE FACE SHOP !

Kalian sudah mengetahui nya kan? Ke ada yang tak tahu lagi? Aku terpilih sebagai TOP 24 untuk pencarian TOP Girl oleh The Face Shop. Lepas tu aku diumum menjadi finalis TOP 12 untuk pencarian tuuu… Dan aku ni satu-satunya perserta MELAYU dan GADIS BERTUDUNG yang menjadi finalis. So nanti undian dah dibuka, korang undi aku ye ! Aku nak menang ! HAAA….

 

DSC00896

Okayyy lahhh kalau nak ikutkan wishlish aku ade beratus ribu benda yang aku nak dapatkan atau nak capai.. Tapi kita manusia hanya mampu merancang, yang berkuasa untuk mengizinkan ia terlaksana ialah Yang Maha Esa, ALLAH SWT.

 

Apa-apa pun aku doakan yang terbaik untuk semua pembaca blog aku, dan especially for those yang lahir dalam bulan Jun juga, HAPPY BIRTHDAY aku ucapkan yee ! Tak kisahlah sama ada birthday korang dah lepas atau tidak ! 

 

 

 

P/S : Best nya berkongsi bulan kelahiran yang sama dengan adik, abah dan my childhood friend, Hazirah!

 

 

 

XOXO


34 ulasan:

  1. semoga semuanya akan terlaksana.. ^_^

    BalasPadam
  2. hopefully your wishlist comes true :)

    BalasPadam
  3. happy bday akak, me pon bulan june ! hopefully bulan ni yang baik-baik sahaja ek :D

    BalasPadam
  4. banyak gak tu impian nisa,, moga tercapai semuanya,, tapi kalau yang backpacking tu,, at least pergi berdua kot is better,, kalau pape jadi ada gak yang tlg,, pendapat jela :D

    BalasPadam
  5. Akak tak lahir dalam bulan June tapi nama panggilan memang June...hahaha...

    Good luck sis.

    BalasPadam
  6. Perghh memang ngetop .. asyik Top je dah ni, apapun moga berjaya nanti yer Nisa ...

    BalasPadam
  7. WAHHH! good luck.... nisa can do it! hehehehe

    BalasPadam
  8. selamat harijadi Nisa Kay..
    moga semua wishlist akan tercapai :)

    BalasPadam
  9. nak henpon baru jugak... nak bagpacking jugakkk.. hehe

    BalasPadam
  10. Semoga semua yg dihajati tercapai. Zai pun lahir bulan Jun, 16 Jun.hehe

    BalasPadam
  11. semoga dapat apa yang dihajati. wishlist fyna nak jumpa nisa kay boleh? hehehehe..

    BalasPadam
  12. HEHE.. ingatkan nisa g event sana sini drive sendiri.. rupenye xde lesen lg..

    btw ujian comp senang je.. baca buku dia.. soalan sebijik! abeskan semua latihan kt buku tu.

    goodluck! :D

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum Nisa, semoga wishlist awak tercapai. insyallah. good luck dear! heee kita kongsi bulan yang samaaa. yeayyy. will vote for you :)

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum Nisa, semoga wishlist awak tercapai. insyallah. good luck dear! heee kita kongsi bulan yang samaaa. yeayyy. will vote for you :)

    BalasPadam
  15. nak backpacking jugak.. ajak saya sekali. hahaha

    BalasPadam
  16. nak backpacking jugakk.. ajak sekali. hehehe~

    BalasPadam
  17. good luck... ^^

    BalasPadam
  18. banyak betul june wishlist tu semoga tertunai kesemuanya ataupun salah satu.

    BalasPadam
  19. ha.
    kat mana gua nak undi ni??

    BalasPadam
  20. semoga nisa dapat apa yg nisa nak ^^

    BalasPadam
  21. Eh, samalah bulan lahir kita. Tapi wishlist bulan ni hanya cemerlang dalam exam dan pulang ke malaysia! :)

    BalasPadam
  22. Semoga semuanya terlaksana.. Amin :)

    BalasPadam
  23. Murah rezeki awak dik...semoga Allah permudahkan apa yang telah direncanakan :)...InsyaAllah andai nawaitu tu ikhlas kerana DIA....Allah pasti melihat :)


    p/s : baru pertama kali komen belog femes cam adik nie......:)

    BalasPadam
  24. nisa nnt kite voteeeee..
    wish u luck... semoga tercapai all the wishlist..hehe..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay