Selasa, 7 Januari 2014

Imbasan 2013 (lapuk giler dah topik)

 

Assalamualaikum…

 

Haa memang patut korang gelakkan aku or abaikan kejap entry ni sebab memang dah lapuk boleh buang dahh topik yang aku nak ketengahkan ni.. Tapi hado aku kesah? Hahaha memang aku tak kesah ler kan, sebab tu aku masih teruskan menaip sampai ke ayat yang korang baca ni… Jadi jika anda masih membaca apa yang aku taip, TERUSKAN MEMBACA.. Muahahah~

 

 

1

Tahun 2013 aku agak meriah sebab banyak jugak event yang aku dapat jemputan.. dan banyak jugak event yang havoc yang meriah yang gegarrr yang aku pergi. Cewah.. gambar vain nak mamm kat atas ni diambil ketika party ulangtahun Nuffnang yang berlangsung di Key Ell okeh. Haha party people sangatt. Tapi inshaAllah ni kali terakhir aku post gambar aku pakai macam ni kot.. (azam tahun baru ke?)

 

 

 

2

Antara yang melengkapkan tahun 2013 aku.. Aku mungkin takde rezeki nak menyambung pelajaran ke peringkat degree, tapi rakan dari USM (kiri sekali – baju putih) Yasmin tetap keep in touch dengan aku dan masih berkawan. Yang tengah tu pulak Moy omey omey yang dah beberapa tahun kami kenal. Pertemuan yang havoc jugak sebab memasing bising LOL.

 

 

 

3

Tahun 2013 jugak aku banyak pergi event.. dan semestinya selalu jugak jumpa kak Yong kesayangan aku, tak lain tak bukan YANA SAMSUDIN haa ! Sempat lagi tuh bergaya dengan handbag kak Yong ! Hahahaa.. PSSTTT !!! Undi kak Yong dalam ABPBH akan datang ni tau !

 

 

 

4

Antara rakan artis yang baru ku kenal dalam tahun 2013, Aman Nassim. Sedang giat membina nama, membintangi drama-drama di TV dan heyy I watched your actinggg! Hehehe always support you ! Jom like fan page Aman Nassim https://www.facebook.com/AmanNassimOfficial

 

5

Yang ni antara yang paling aku suke laa.. Dapat jumpa Nora Danish, gambar peluk sakan gituh. Bahahahaa… Al-kisahnya semasa pratonton filem LAGENDA BUDAK HOSTEL yang memang kelakar giler tuhh !

 

 

 

6

7

Dua gambar di atas ni memasing antara kenangan paling best sepanjang 2013 aku larr.. Gathering bersama rakan-rakan.. Walaupun kenal di alam maya cuma, tapi semua still keep in touch and once in a while kami gathering makan makan macam ni. SERONOK GILAK. Jom teruskan tradisi di 2014 pulakk !!

 

 

 

8

Ini jugak antara pengalaman yang banyak buat aku belajar benda baru dan improve diri.. Thank you so much pihak Denai Hati yang sudi menjemput Nisa menjadi panel untuk forum Buat Duit Dengan Blog. Terasa rendah diri sangat sebab Nisa masih muda dan sebenarnya banyak lagi benda yang Nisa patut belajar… Tapi alhamdulillah di atas kepercayaan ini, and I will do better next time inshaAllah !!!

 

 

 

9

One of the beautiful moments in Singapore.. Alhamdulillah menjadi hos AmanzTV mengajar aku banyak benda, buat aku buka mata melihat banyak benda di luar kotak, dan bawa aku ke merata tempat. Tenkiu crews, tenkiu boss yang banyak bersabar dengan aku yang banyak songeh nih!

 

 

 

10

First time dapat hadiah dari pembaca blog weyhh ! Hahaha !! Tenkiu Aku Napie di atas lukisan ni! Tengok ni haa. dah siap frame kan dahh hahaha.. Bukan apa, sebab takut rosak kertas tu kalau aku tak frame elo elok..

 

 

 

11

Beautiful people that I met during Hijabista magazine 1st anniversary ! Nice to meet all of you, pretty girlss !

 

 

 

12

Oppa saranghae ! Hahaha kemain kau saranghaeee!! CHOI SIWON tuhh ! Kisahnya ni lah first time aku melihat artis Korea depan mata, dengan jarak yang teramat dekat, kirenye dua tiga jengkal aku dah boleh capai beliau. Tapi malangnya sesiapa pon TAK BOLEH bergambar dengan beliau !!!

 

 

 

16

One of my fav perfomance watched live in 2013 ! It’s the energetic and fabulous DEMI LOVATO !! Thank you penganjur yang bagi media pass ke Twin Towers Live 2013.. Tahun ni dan akan datang nampaknya aku tak join sangat dah kot konsert macam ni.. Tak rela dah bersesak, bergesel laki pompuan…

 

 

 

14

And masa ni masa join THE FACESHOP contest.. Aku tak menang tapi it’s good to be part of it, lagi lagi aku ni satu-satunya perserta Melayu dan bertudung ! Thank youu bagi kita makeup artis yang ceria nii. Hehehee..

 

 

 

Okaylahh tu aje kot antara benda best yang aku nak ulang tayang sempena imbasan 2013 nii (duhh so tipikal laa!!) HAHAHAHA !!! Takpelah basi pon basilah.. tetap nak ulang tayang.. Nak suruh korang cari satu satu entry aku kang larat ke idokk. Hahaha tenkiu for your time ! XOXO.

 

 

 

 

Nisa Kay


15 ulasan:

  1. wah yang paling best dapat jumpa Siwon! Untungnya~~

    BalasPadam
  2. BESHHHNYE . TINGIN NAK JUMPE NISA KAY

    BalasPadam
  3. Seronok dapat join pelbagai event..semoga akak di murahkan rezeki tahun 2014, amin

    BalasPadam
  4. seronok depa pi merata event semua ada retis hehehe
    jemput www.kucinghitam.net

    BalasPadam
  5. mcm x cukup jer....mcm x cukup jer....mcm x cukup jer....hahaha

    BalasPadam
  6. mcm x ckup jer...mcm x ckup jer...mcm x ckup jer...hahaha

    BalasPadam
  7. nisa mmg sntyase aktif kn? suka tgok bila u kongsi cerita2 kt blog :) eh, bkn nisa dh smbung study kt usm ke?

    BalasPadam
  8. Xper lah nisa..mungkin bkn rezeki nisa lg utk further ur degree kan :)

    BalasPadam
  9. waaaa.... nisa dah berjaya.... tibe-tibe terasa nak ikot jejak nisa

    BalasPadam
  10. cantiklah nisa masa the face shop contest tu =)

    tiket2 konsert kalau xnak bagi saya tau =D

    BalasPadam
  11. good luck nisa in your life..:) shaz selalu mengikuti perkembangan kak nisa.

    BalasPadam
  12. beza sangat muka Nisa makeup dengan tak makeup.. bila makeup.. so.. cantikk sangat.. cunn

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay