Khamis, 6 Mac 2014

Al-kisah buat vlog

 

ASSALAMUALAIKUM..

 

Wahh berhabuk dahhh blog ku ini ! Puhhhh puhhhh *tiup habuk* muehehee.. sebenarnya kehidupan aku semakin busy dan busy dan busy sebab perniagaan FSYN Enterprise aku semakin berkembang (syukur pada Allah Alhamdulillah) dan stok pulak makin banyak kat rumah.. tu belum masuk tugas aku bersama AMANZ. Sebenarnya aku baru balik dari Barcelona, Sepanyol dengan team AMANZ. Alhamdulillah rezeki lagi.. tu nanti nanti lah aku cerita eh..

 

 

Al-kisahnya sekarang ni aku nak share dengan korang antara vlog yang aku sempat rakam.. dalam pada busy busy yang teramat sangat sangat nih, aku sempat curik masa pergi event dan rakam video yang kemudiannya aku jadikan vlog aku, yelah channel Youtube aku pon sendu sendu je haa. Sunyi je sebab dah lama tak ber-video.

 

 

So al-kisahnya aku ade dua vlog yang terbaru nak share dengan korangg. Ade dua event yang aku pergi.. dan sempat lah jugak rakam video.. So sementara aku takde entry nak tulis ni, aku share video je lah ye. SELAMAT MENONTON !

 

 

 

EVENT – MAJLIS MAKAN MALAM CNY BERSAMA MIG

 

 

 

 

VLOG – SEKITAR MAJLIS PRATONTON FILEM KAMI HISTERIA

 

 

 

Soooo tu je nak tunjuk kat korang ! Hahahaa aku sebenarnya makin jatuh cinta dalam membuat video ni ! I’ve been thinking about buying proper equipments for video recording. Aku ade terfikir gak nak guna balik DSLR, since kamera Sony NEX-3N aku takde dock for microphone :( And kalau ada DSLR aku boleh beli (or pinjam) set microphone untuk audio yang lebih jelas. Yelah kan, kalau pergi event kompem bising kawasan sekeliling !

 

Tapi tu lahhh.. semuanya melibatkan KOS yang agak tinggi jugak. Nak beli set microphone and kamera baru bukan murahh.. Tapi aku suka buat video ! Sobss sobbsss dillema betul ! Tapi takpelah, buat masa ni aku tumpukan apa yang aku PERLU dulu. Keinginan tolak tepi dulu. InshaAllah kalau rajin usaha, kalau ade rezeki aku akan dapat jugak apa aku nak kan?

 

 

THANKS FOR READING !


3 ulasan:

  1. wah, bestnya! Akak sesuai jadi pengacaralah. ^_^ Petah bercakap.. =P

    BalasPadam
  2. Akk pun suka nisa kat video sbb lontaran suara jelas.

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay