Khamis, 25 September 2014

Jadi ketua kepada diri sendiri – Veni Vidi Vici !

 

Assalamualaikum..

 

Haa jarang sekali Nisa nak berkongsi mengenai penjagaan keintiman wanita kat blog kan. Bila nak share dengan pembaca semua, maknanya ada sesuatu yang bagus yang Nisa nak share lah tu ! Ahaaa you guys kena teruskan membaca hingga ke perkataan yang terakhir dalam entry ini tau !!

 

222222

Berapa ramai daripada kita para wanita yang betul-betul menitikberatkan kebersihan intim wanita dan menggunakan produk pencucian Miss-V ??? Nisa kompem ramai yang je yang beli produk pencucian Miss-V, tapi tak betul-betul guna. Kadang-kadang cuci, kadang-kadang tidak. Mana sempat la kan ?? Tapi kita tak sedar kepentingan membersihkan Miss-V kita. Ahaaa…

 

Amalan membersihkan Miss-V bukan sahaja membersih dan menyegarkan, malah ia mampu melindungi bahagian intim wanita daripada bakteria yang menyebabkan penyakit dan bau yang tidak menyenangkan, mengurangkan iritasi dan kegatalan. Menggunakan sabun biasa jugak tak sesuai ye kawan-kawan, sebab kandungan pH yang tak sesuai untuk bahagian Miss-V kita.  

 

 

 

sanofi 

Alang-alang sebut pasal produk tu, meh Nisa nak share sekali lah produk apa yang bagus untuk kebersihan Miss-V kita. Produk ni mudah nak kita dapatkan sebab banyak dijual di seluruh Malaysia ni. Lactacyd ! Ada beberapa pilihan jenis produk, untuk disesuaikan dengan kondisi dan kegunaan harian kita.

 

 

KENAPA PILIH LACTACYD ??

Nisa ni jenis suka search info mengenai produk dulu sebelum nak share. Melalui pencarian Nisa, produk Sanofi Lactacyd ni semestinya DERMATOLOGICALLY TESTED, dan diperbuat daripada bahan-bahan yang semulajadi dan lembut untuk bahagian keintiman wanita tanpa ada risiko iritasi tau ! Antara manfaat Sanofi Lactacyd ni, produk dia lembut, bagi kesegaran sepanjang hari, mencerahkan dan mengandungi vitamin E dan colagen ! Haa bagus betul untuk kesegaran dan kebersihan berpanjangan Miss-V kita !

 

 

1

BE YOUR OWN BOSS !

Haa dah terlanjur berkongsi kisah ni, mari marilah semua nak bagitahu, kat facebook page Lactacyd Love Your V ada contest !! Contest yang menawarkan hadiah sehingga RM30,000 untuk mereka yang bertuah yang ingin memulakan atau memajukan perniagaan sendiri. Contest yang tepat bagi mereka yang bercita-cita ingin menjadi ketua untuk diri sendiri ! Haahaa ! Macam aku jugak lah. Kerja sendiri ni best sebab kita tak terikat dengan kontrak syarikat atau waktu kerja yang ketat. Jadi bos kepada diri sendiri ni buat kita ada lebih waktu untuk melakukan aktiviti lain sebab jadual fleksibel.

 

Tapi satu nasihat Nisa, nak jadi bos kepada diri sendiri ni, dalam erti kata lain mempunyai perniagaan sendiri ni memerlukan FOKUS tahap 200% dan SEMANGAT yang membara-bara sampai ke akhirnya ! Jangan sekerat jalan je buat kerja, lepas tu dah malas. Oh no no no ! Jika ada di antara pembaca blog Nisa yang mempunyai minat mendalam terhadap melaksanakan pekerjaan sendiri (tak semestinya perniagaan kan), korang boleh join VENI VIDI VICI contest ! Kongsikan aspirasi korang dan ajak kawan-kawan undi. Mana tahu boleh menang start-up package RM30,000 tu kann ??

 

 

sanofi advert

Ahaaa jadi, gunalah pencuci keintiman wanita untuk kesegaran dan berasa yakin dalam segala urusan harian kita. Nisa syorkan Lactacyd untuk kebaikan optimum Miss-V kita ! Haa as for me, keyakinan tu penting sebab setiap hari Nisa akan berjumpa orang yang berbeza setiap hari untuk urusan perniagaan dan juga event yang berkaitan dengan blog. Tambahan pula, Nisa ni ramai kawan-kawan lelaki, jadi bila dengan kawan-kawan memang kena sentiasa yakin, bolehlah join dorang buat aktiviti lasak pun kan..

 

 

 

sanofi 2

Jadi jangan lupa join CONTEST VENI VIDI VICI. Klik sini :
https://www.facebook.com/lactacydloveyourv

 

 

Jangan lupa klik website :

Malaysia http://www.lactacyd.com.my/

Singapura http://www.lactacyd.com.sg/

 

 

 

 

 

 

 

Terima kasih sudi baca ! Muahhh !!!


2 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay