Ahad, 18 Januari 2015

Jualan ulangtahun Courts Megastore berbaloi-baloi !!!

 

Assalamualaikum…

 

Haa kalau sebut pasal SALE je lajuuu je orang kita ni kan ? Hahaha bukan nak kata orang lain lah, aku sendiri pun suka sangat sangat haa kalau sebut pasal sale sana.. sale sini kann !! Waktu sale macam ni lah kita dapat jimat duit and beli barang dengan harga yang lebih murah ! Silap-silap hari bulan, daripada target nak beli dua barang je.. nampak harga murah teruss beli lima barang ! Haa amacam, memang mengundang kan ?

 

Lagi-lagi kalau sale berkaitan dengan perabot dan peralatan rumah ! Haaa seperti kita sedia maklum, perabot dan peralatan rumah serta peralatan elektrik dan elektronik bukanlah murah.. Lebih-lebih lagi kalau kita nak cari produk yang berjenama dan juga berkualiti, harga dia semestinya sepadan dengan kualitinya. Ada satu tempat di mana kita boleh shopping perabot, peralatan rumah, serta peralatan elektrik dan elektronik dengan jaminan ianya berkualiti ! Jeng jenggg…

 

Subang Megastore

 

Haaa aku rasa kita semua sedia maklum bahawasanya COURTS MEGASTORE merupakan antara one-stop-centre pilihan ramai when it comes to buying furniture and electrical appliances ! Hahaa amboii kan dan speaking omputih dah akuu ! Korang langkah je masuk COURTS MEGASTORE ni, segala macam perabot and peralatan letrik ada ! Yang paling penting banyak pilihan ! Haa tak payah pening-pening nak survey banyak tempat dah !

 

Gambar di atas merupakan outlet Courts Megastore di Subang ! Ahaaa kalau nak tahu sekarang ni Courts tengah menjalankan jualan besar-besaran sempena ulangtahun Courts ! Haa harga yang ditawarkan kompem menarik perhatian minda dan kalbu korang yang sememangnya tengah plan nak beli perabot untuk rumah !

 

mega1

 

Antara tawaran menarik di jualan ulangtahun Courts Megastore ni…

 

# Ada 1000 produk yang akan dijual hanya pada harga RM1 !!! Huiii mana nak cari !! Sekarang ni pergi pasar malam pun burger RM2 dah kot ! Haha!

# Ini lagiii lah tak boleh dipercayai – anniversary deal harga serendah RM0.10 !!! Argghhh SEPOSEN !! Kau biar betul kan ? Kalau tak percaya, pergi singgah Courts Megastore Subang atau Sri Damansara, pi tengok sana backpack harga SEPULUS SEN sahaja !!!!

# Ada giveaway ! Yeayyy satu lagi kegemaran rakyat Malaysia !! Haa cash voucher bernilai RM10 akan diberikan ! Haaa ada 1000 keping pulak tuuu !!! Cepat cepat, siapa cepat dia dapat !

# Ada tawaran istimewa RM100 ! Haa nak tahu tawaran apa, kenalah uolss shopping kat Courts Megastore dulu ! Hik hik..

# Adaa 1000 biji cupcakes untuk giveaway ! Ahaa ini memang aku puji Courts Megastore.. Ye lah kadang-kadang nak memilih barang tu lama, so boleh alas perut ! Tak pun para suami nak tunggu bini yang shopping boleh buat kudapan kann.

 

 

Sri Damansara Megasotre (1)

 

Ini pulak COURTS MEGASTORE SRI DAMANSARA… So korang boleh pilih nak pergi shopping kat outlet sini atau di Subang sana… yang pasti tawaran ni hanya sah hingga hari ini !! Yes people, you read me… HARI NI HARI TERAKHIR untuk korang shopping puas-puas di Courts Megastore ! Pastinya tawaran hebat dan berbaloi-baloi…

 

Haa kalau korang baru berpindah rumah ke, ini masanya korang beli barang-barang rumah kat Courts ni ! Tengok flyers pon boleh juling mata akuuu… sebabnya harga semua jatuh menjunam-junam.. sampai separuh harga tu yang aku tak menahann ! Hahahaa… Makanya marilah kita bersama-sama terjah COURTS MEGASTORE SUBANG dan SRI DAMANSARA yaa !

 

 

http://www.courts.com.my/

 

 

 

XOXO,
Putewi Hensem.


3 ulasan:

  1. Dulu2 rajin jugak beli barang letrik dkt courts..Klu beli secara kredit agak mahal harganya..

    BalasPadam
  2. Berbaloi baloi..... kalau poket penuh! Hahaha


    Regards,
    www.pojiegraphy.blogspot.com

    BalasPadam
  3. berbaloi sungguh :)
    beli ikut keperluan :D

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay